به گزارش ایران دکونومی، تیم نات کوین پروژه ایردراپ جدیدی با نام داگز (Dogs) معرفی کرده است که مانند صدها پروژه مشابه دیگر، یک ربات تلگرامی است با این تفاوت که در ازای قدمت حساب کاربری در تلگرام، به شما توکن DOGS رایگان پاداش می‌دهد. این استراتژی در نوع خود بی‌نظیر است.

داگز (DOGS) چیست؟

داگز نام میم کوین بومی تلگرام است، که اکنون در قالب یک پروژه ایردراپ جدید در اختیار کاربران این پلتفرم پیام‌رسان قرار می‌گیرد. بعد از استارت ربات، ویژگی‌هایی مثل قدمت حساب کاربری، میزان فعالیت در تلگرام و داشتن اشتراک پریمیوم مورد بررسی قرار گرفته و درنهایت متناسب با این معیارها، توکن توزیع می‌شود.

ایده این ایردراپ الهام گرفته از اسپاتی (Spotty)، سگ نمادین شبکه اجتماعی VK پاول دوروف است. توسعه‌دهندگان داگز تصمیم گرفتند با همکاری ساشا (Sasha) خالق نات کوین و ولادیمیر اسمرکسیز (Vladimir Smerksys) خالق بلوم، از این محبوبیت برای ساخت یک میم کوین به نام DOGS استفاده کنند.

ایردراپ داگز (DOGS)، پروژه جدید تیم نات کوین

چگونه در ایردراپ داگز (Dogs) شرکت کنیم؟

برای ملحق شدن به این طرح ایردراپ کافی است در قسمت جستجوی پیام رسان تلگرام خود عبارت DOGS را تایپ کنید. با انتخاب گزینه مربوط به ربات، به طور خودکار به آن هدایت می‌شوید. استارت را بزنید تا ربات اصالت حساب کاربری شما را بررسی کند. در نهایت بر اساس معیارهایی که قبلا اشاره کردیم، مقداری توکن DOGS  به شما اختصاص پیدا می‌کند.

بر خلاف سایر ربات‌ها و بازی‌های تپ تو ارنی که اخیراً شایع شده‌اند، کسب درآمد در این ربات کاملاً محدود است و تنها راه افزایش موجودی، اضافه کردن دوستان به زیرمجموعه شماست.در حقیقت در این ربات هیچ گزینه‌ای برای اشاره به افزایش موجودی یا تسکی برای انجام وجود ندارد و تنها دو گزینه لیدربورد  (Leaderboard)  و فرندز (Frends)در پایین صفحه قابل مشاهده است که یکی به معرفی لیست کاربرانی تعلق دارد که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند و دیگری لینک ارجاع مخصوص شما را در اختیارتان قرار می‌دهد که با ارسال آن به دوستان خود می‌توانید آنها را به بازی دعوت و در ازای آن پاداش دریافت کنید.

آیا پروژه داگز (Dogs) معتبر است؟

در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت درباره اعتبار این پروژه صحبت کرد چراکه هنوز اطلاعات دقیقی درباره تیم توسعه دهنده آن وجود ندارد ولی با توجه به اینکه در همین مراحل اولیه، پیش‌فروش این توکن در صرافی معتبر بیت گت (Bitget) و گِیت (Gate) آغاز شده و شایعاتی نیز درباره احتمال لیست شدن این توکن در کمترین زمان ممکن در صرافی‌های بزرگ به گوش می‌رسد، می‌توان گفت با ملحق شدن به این ربات فعلاً چیزی از دست نمی‌دهید. ضمن اینکه متمایز بودن ویژگی‌های این ربات می‌تواند تاییدی بر نوآوری و رشد آن در درازمدت باشد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array