به گزارش ایران دکونومی، همستر کامبت با انتشار پستی در کانال رسمی خود، آماری از رکورهای ثبت شده این بازی تلگرامی ارائه کرد.

همستر کامبت با 60 میلیون بازیکن

همستر کامبت ضمن اشاره به اینکه تعداد کاربران کانال تلگرام این بازی از 21 میلیون عبور کرده، اعلام کرد که کانال یوتیوب مربوط به این بازی طی 7 روز از صفر به 10,200,000 مشترک رسیده است.

اما این همه ماجرا نیست! تعداد کاربران فعال روزانه به 23,941,011 رسیده و 3,800,000 نفر همستر را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) دنبال می‌کنند.

نقطه عطف ماجرا به تعداد بازیکنان همستر کامبت برمی‌گردد. پیش از این تپ سواپ پستی منتشر کرده و از نات کوین برای هموار کردن این مسیر تشکر کرده بود.

آمار منتشر شده نشان می‌دهد که بازی کلیکی همستر کامبت از نظر تعداد بازیکنان، با اختلاف زیاد نات کوین (با 35 میلیون بازیکن) را پشت سر گذاشته و در حال حاضر 60 میلیون بازیکن دارد.

این اتفاق به همان پست تپ سواپ باز می‌گردد که نات کوین توانست اعتماد جامعه را به خود جلب کرده و راه را برای دیگر بازی‌های تلگرامی باز کند.

بازی همستر کامبت و ۶۰ میلیون بازیکن

بلاکچین تون؛ انتخاب همستر کامبت

پست دیگری توسط تیم توسعه دهنده همستر کامبت منتشر و گفته شده که خانواده همستر نه فقط در تلگرام، بلکه در کل صنعت کریپتو به بزرگترین انجمن آموزشی سرگرمی تبدیل شده است.

در ادامه توضیح داده شده که این تیم تصمیم گرفته است که توکن آینده همستر را در بلاکچین تون (Ton) عرضه کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array