به گزارش ایران دکونومی، از روز گذشته (16 خرداد 1403) ربات تلگرامی دو بازی کلیکی همستر کامبت (Hamster Kombat) و تپ سواپ (Tap Swap) با مشکل مواجه شده‌اند و در بیشتر مواقع به کاربران اجازه ورود نمی‌دهند.

با توجه به پستی که تیم همستر در کانال رسمی اطلاع‌رسانی خود منتشر کرده، در حال حاضر تعداد کاربران این بازی، به بیش از 1.234 درصد از کل جمعیت جهان (بیش از 100 میلیون کاربر) رسیده و هدف 1 میلیارد بازیکن را در پیش گرفته؛ که البته با توجه به بازی‌های روزانه همستر، رسیدن به این هدف دور از ذهن نیست.

اختلال در بازی همستر

بازی‌های روزانه همستر

بازی کارتی با جایزه ۵ میلیون سکه:

هر روز ساعت 15:30 به وقت ایران، تعداد 3 کارت با علامت سوال در بخش Mine ظاهر می‌شود.‌

در این بخش، در تب‌های مختلف تعدادی کارت وجود دارد که معمولاً به صورت روزانه یک کارت به آن اضافه می‌شود. درصورت وجود قفل روی کارتی که رمز آن روز است، باید به آدرس نوشته شده در زیر همان کارت رفته و سطح (lvl) آن کارت را به میزان درج شده بالا برد.

معمولاً کارت‌های جدید از کاربران می‌خواهد که این بازی را به دوستان خود معرفی کنند، تا با پیوستن آنها به بازی قفل روی کارت باز شود.

بنابراین به نظر می‌رسد که هدف همستر برای رسیدن به یک میلیارد کاربر به زودی محقق شود. اما آیا این بازی پاسخگوی شلوغی شبکه خواهد بود؟

بازی مورس با جایزه یک میلیون سکه:

از روز گذشته نیز بازی دیگری به همستر اضافه شده که با وارد کردن رمز با کد مورس، یک میلیون سکه به شما تعلق می‌گیرد.

نحوه این بازی به این صورت است که ابتدا باید 3 بار روی تب Earn per tap کلیک کنید تا دور سکه قرمز رنگ شود. سپس رمز مشخص شده برای همان روز را به صورت خط تیره ( _ ) و دایره (●) وارد صفحه کنید. به عنوان مثال اولین کد برای اولین روز این بازی کلمه BTC است که نحوه اجرای آن در یوتیوب این بازی توضیح داده شده بود.

B : _ ●●●
T : _
C :

با نگه‌داشتن انگشت خود روی همستر، خط تیره ( _ ) و با ضربه زدن، دایره (●) اجرا می‌شود. باید توجه داشته باشید که اجرای کد هر حرف بدون فاصله زمانی باشد، اما بین دو حرف (مثلاً بین B  و T) یک فاصله و مکث تقریباً چند ثانیه‌ای نیاز است.

با اجرای صحیح رمز، یک میلیون سکه به موجودی حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.

یک میلیون سکه با اجرای یک کد ساده، باعث شده که بعضاً کاربران با چندین اکانت تلگرامی وارد بازی شده و برای دریافت سکه بیشتر اقدام کنند.

جوایز این بازی‌ها، در کنار تخصیص بیش از 6 میلیون سکه در 10 روز به عنوان پاداش حضور روزانه کاربران، موجب افزایش انگیزه برای حضور در بازی و البته سنگینی شبکه شده است.

عذرخواهی تپ سواپ برای مشکل پیش آمده

روز گذشته تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ با انتشار پستی در تلگرام از کاربران خود برای مشکل پیش آمده عذرخواهی کرد.

این تیم با توضیح اینکه در حال به‌روزرسانی برای رفع مشکل پیش آمده هستند، اعلام کرد که تا چند روز آینده ممکن است مشکل دسترسی وجود داشته باشد. همچنین در زمان ارتقاء زیرساخت‌ها، احتمالاً چند ساعت امکان ورود کاربران جدید به بازی و همچنین چند ویژگی دیگر در دسترس نباشد.

در پایان گفته شده که زمان انجام این به‌روزرسانی، اطلاع‌رسانی خواهد شد. بعد از پایان آن دیگر مشکل ورود و بارگذاری چندباره بازی برای شما وجود نخواهد داشت و هرزمان که بخواهید و تا هرزمان که بخواهید به برنامه دسترسی خواهید داشت.

اختلال در بازی تپ سواپ

به‌روزرسانی (17 خرداد 1403)

تیم تپ سواپ در ساعت 16:27 و تیم همستر در ساعت 19:04 مجدداً اعلام کردند که از اختلال پیش‌آمده با خبر هستند و تیم فنی در حال تلاش برای رفع مشکل می‌باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array