به گزارش ایران دکونومی، بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد که عده‌ای از کاربران از ساعات پایانی شب گذشته به قابلیت استوری اپلیکیشن تلگرام دسترسی دارند.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در بیانیه‌ای این موضوع را تأیید کرده و گفت: استوری به‌صورت تدریجی در دسترس همه قرار می‌گیرد. گفتنی است که تا لحظه نوشتن این خبر، همچنان برخی از کاربران نمی‌توانند استوری ارسال کنند.

قابلیت استوری تلگرام ماه گذشته صرفاً به‌صورت انحصاری برای کاربران پرمیوم (Telegram Premium) فعال شده بود.

استوری تلگرام
استوری تلگرام فعال شد

 ظاهراً کاربران نسخه رایگان تلگرام صرفاً می‌توانند استوری ۲۴ ساعته منتشر کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد که تعداد استوری‌های ارسالی آن‌ها محدود می‌باشد.

آن‌گونه که قبلاً نیز مدیرعامل تلگرام گفته بود، کاربران تلگرام می‌توانند در بخش استوری، عکس و ویدیو منتشر کنند. در اکثر شبکه‌های اجتماعی استوری‌ها پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند؛ اما کاربران تلگرام می‌توانند تعیین کنند که استوری‌ها به‌مدت ۶ ساعت، ۱۲ ساعت، ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت به‌نمایش دربیایند.

تلگرام به کاربرانش امکان می‌دهد فهرست‌هایی جداگانه با مخاطبان مختلف برای هر استوری بسازند. این یعنی می‌توانید برخی از استوری‌ها را صرفاً با دوستان نزدیک‌تان به اشتراک بگذارید و برخی از استوری‌ها را صرفاً برای همکاران خود به‌نمایش دربیاورید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array