به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) که بر روی بازی تمرکز دارد اخیراً به کاربران خود هشدار داده است که برخی از حساب‌های X آن در معرض خطر قرار گرفته‌اند. این شرکت به جامعه خود یادآوری کرد که ایردراپ، مینت جدید یا هر چیز دیگری را برنامه ریزی نکرده است.

در توییتی که در 24 جولای (2 مرداد) منتشر شد، ناشر غیرمتمرکز بازی ترژر (Treasure) اعلام کرد که حساب‌های X آن، پلی‌آن‌ترژر (Playontreasure) و پلی‌بریج‌ورلد (Playbridgeworld)، توسط هکرها تسخیر شده‌اند. این سازمان به کاربران هشدار داد که از تعامل با لینک‌های به اشتراک گذاشته شده توسط حساب‌ها خودداری کنند.

پس از تلاش برای بازیابی دسترسی به حساب‌ها، ناشر بازی‌های کریپتو در 25 جولای (3 مرداد) توییت کرد که توانست اکانت‌های X را بازگرداند و در نهایت این مشکل را مهار کند.

این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی وقوع هک یا اینکه آیا قربانیان تحت تأثیر نقض امنیتی اخیر قرار گرفته‌اند، ارائه نکرده است. با این حال، این شرکت به کاربران خود هشدار داد که بسیار احتیاط کنند و ایمن باشند و تاکید کرد که تیمش شاهد افزایش قابل توجهی در تلاش‌های فیشینگ در جامعه ترژر و اکوسیستم آربیتروم گسترده‌تر بوده است.

کاربران

در 21 جولای (30 تیر)، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، به فضای رمزارزی در مورد افزایش تعداد هک‌های فیشینگ هشدار داد. ژائو از کاربران صرافی خواست از سیستم‌های احراز هویت دو عاملی مبتنی بر سخت‌افزار (2FA) به جای 2FA مبتنی بر اپراتور تلفن همراه استفاده کنند.

در رویداد اخیر کنفرانس انجمن اتریوم 6 در پاریس، مودیت گوپتا (Mudit Gupta)، مدیر ارشد امنیت اطلاعات پالیگان، در مورد دشواری‌ها در دنیای امنیت صحبت کرد. به گفته گوپتا، مدافعان وظیفه دارند تک تک نقاط ورود بالقوه را پوشش دهند. او تاکید کرد که اگر مسئله‌ای وجود داشته باشد، کسی وارد می‌شود. از طرف دیگر، مهاجمان کار را آسان‌تر می‌کنند، زیرا تنها کاری که باید انجام دهند این است که راهی برای نفوذ پیدا کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array