به گزارش ایران دکونومی، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت با بیان اینکه مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در روزهای پایانی امسال انجام می‌شود، بر این نکته تاکید کرد که جهت دریافت سود سهام عدالت نیازی نیست به سامانه یا تارنمای اینترنتی خاصی مراجعه کنید.

حاجی‌وند در ادامه برای کسانی که سهامدار هستند، ولی سود سهام عدالت به حسابشان واریز نمی‌شود، توضیح داد: به سامانه سجام به نشانی www.Sejam.ir یا سامانه سهام عدالت به نشانی http://sahamedalat.ir مراجعه کنند و پس از اطلاع از دلایل عدم واریز سود، نسبت به اصلاح و رفع مشکل اقدام کند.

او با اشاره به اینکه برای پرداخت سود سهام عدالت، پیامک، شماره تماس یا لینک و پیوندی برای افراد ارسال نمی‌شود، ادامه داد: نیازی به پرداخت هزینه برای خدمات مربوط به سهام عدالت نیست و همه خدمات از جمله پرداخت سود سهام عدالت کاملاً رایگان است.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت هشدار داده و تاکید کرد: سهامداران مراقب پیامک‌های جعلی باشند، نه فقط در مورد سود سهام عدالت؛ بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و هیچ لینک و پیوندی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی نیز با سهامداران گرفته نمی‌شود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array