به گزارش ایران‌ دکونومی، به نقل از هالیوود ریپورتر، مریل استریپ و اپرا وینفری که از بازیگران پر درآمد هالیوود هستند هر کدامشان حداقل یک میلیون دلار به برنامه کمک‌رسانی اضطراری اعتصاب‌کنندگان اهدا کرده‌اند.

به این ترتیب انجمن بازیگران تا‌‌ به الان بالغ بر ۱۵ میلیون دلار از بازیگرانی که درآمد خوبی در هالیوود دارند به عنوان کمک مالی دریافت کرده تا به هنرمندانی که در جریان اعتصابات با فشار‌ها و مشکلات‌ اقتصادی رو‌‌به‌رو شده‌اند کمک کند.

اسامی این بازیگران عبارت است از: هیو جکمن، دواین جانسون، لئوناردو دی کاپریو، نیکول کیدمن، مت دیمون

این بازیگران از جمله کسانی هستند که یک میلیون دلار و یا حتی بیشتر کمک کرده‌اند.

جنیفر لوپز و بن افلک، رایان رینولدز و بلیک لایولی، جولیا رابرتز و آرنولد شوارتزنگر نیز کسانی‌ هستند که با کمک‌های مالی قابل توجهی به میدان آمدند.
انجمن بازیگران بنیادی غیر‌انتفاعی است که سال تاسیس آن ۱۹۸۵ می‌باشد و حال تلاش می‌کند تا با کمک حمایت بازیگرانی که درآمد خوبی دارند اعتصابی را که تا حد زیادی باعث توقف تولید در هالیوود شده را ادامه دهد.

اولین چهره ای که در این مسیر قدم گذاشت دواین جانسون بود و پس از آن مریل استریپ و جورج کلونی به او اضافه شدند

استریپ در بیانیه‌ای عنوان کرد: روزهایی بود که من پیشخدمت، نظافتچی، و تایپیست بودم حتی زمانی بود که در خط بیکاری به سر میبردم. حالا آدم خوش‌شانسی هستم که می‌توانم حمایت‌گر افرادی باشم که مبارزه می‌کنند.
ما در‌ کنار هم مقابل شرکت‌های قدرتمندی که خواهان خارج کردن انسانیت، کرامت انسانی و حتی خود انسان‌ها از حرفه ما هستند ایستادگی خواهیم کرد.

در همین راستا کلونی نیز در بیانیه‌‌ای گفت: ما بر روی شانه‌های افرادی مثل جیمی کاگنی و بت دیویس ایستاده‌ایم و الان زمان تلاش نسل ماست.

در ماه جولای اعضای انجمن بازیگران پس از اینکه توانستند با استودیوها و پخش‌کننده‌ها برای تنظیم قرارداد تازه به موافقت برسند، همچون نویسندگان آمریکا راه اعتصاب را در پیش گرفتند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array