به گزارش ایران دکونومی، افزایش چشمگیر قیمت خودرو باعث شده تا بسیاری از افراد برای سفرهای نوروزی خود به سمت اجاره خودرو بروند.

وجود یک وسیله نقلیه مناسب، یکی از امکانات سفر است که مهم‌ترین بخش هر مسافرتی است، بسیاری از افراد به دلایل مختلف قصد ندارند از خودروی شخصی در مسافرت استفاده کنند و برای سفر خودرو اجاره می‌کنند.

از آنجایی که خودرو های شخصی با شرایط سفر سازگاری ندارند. و سفر در جاده های کوهستانی، جنگلی و بیابانی نیاز به اتومبیل هایی دارد که مخصوص همان جاده طراحی شده باشند اجاره خودرو مقرون به صرفه تر است.
از سویی دیگر تغییرات آب و هوایی ناگهانی در سفر با اتومبیل های شهری مشکل ساز خواهد شد و می تواند موجب خرابی خودرو در مسیر شود. اجاره ماشین مسافرتی با توجه به طراحی داخلی گسترده تر و صندلی های راحت تر، موجب تجربه بهتر سرنشینان از سفر خواهد شد.

در فرآیند اجاره خودرو شما تا مدت معینی از خودرویی استفاده می‌کنید، بدون نگرانی از هزینه‌های مرتبط با خرید و نگهداری آن. اجاره خودروها معمولاً از طریق شرکت‌های اجاره خودرو یا حتی برنامه‌های اشتراک خودرو انجام می‌شود. این خدمات اغلب شامل بیمه، خدمات راهنمایی در جاده و نگهداری منظم خودرو می‌شوند. افراد می‌توانند از این گزینه برای مسافرت‌های کوتاه مدت، سفرهای تجاری یا حتی تست خودرو قبل از خرید آن استفاده کنند. با توجه به انعطاف بالایی که اجاره خودروها فراهم می‌کنند، این روش برای افرادی که نیاز موقت به وسیله نقلیه دارند یا تمایل به تجربه خودروهای مختلف دارند، بسیار جذاب است.

قیمت اجاره خودرو برای مسافرت

قیمت اجاره خودروهای اقتصادی: ۶۵۰ الی ۱/۱۰۰ هزار تومان

قیمت اجاره خودروهای نیمه اقتصادی: ۱/۲۰۰ الی ۱/۴۵۰ هزار تومان

قیمت اجاره خودروهای متوسط: ۱/۷۰۰ الی ۳/۵۰۰ هزار تومان

قیمت اجاره خودروهای شاسی‌بلند: ۲/۵۰۰ الی ۳/۵۰۰ هزار تومان

قیمت اجاره خودروهای تشریفاتی: ۴/۰۰۰ الی ۱۲/۰۰۰ میلیون تومان

شرایط اجاره خودرو برای سفر

کپی گواهینامه رانندگی + کپی کارت شناسایی + مدرک احراز شغلی + ودیعه ضمانت + چک یا سفته به ارزش خودرو.

هزینه اجاره ماشین برای مسافرت چقدر است؟

هزینه کرایه خودروی مسافرتی، بسته به مدل خودرو و ترجیحات میزبان تعیین می‌شوند. به طور کلی هزینه اجاره هر خودرو به عوامل زیر بستگی دارد:

  • محل ساخت خودرو (ایرانی یا خارجی)؛
  • سال ساخت؛
  • شرایط و آپشن‌های خودرو؛
  • قیمت روز خودرو؛
  • محدودیت کیلومتر؛
  • محدودیت زمانی برای اجاره؛
  • و سایر ترجیحات میزبان.
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array