به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اطلاعات جدیدی که در خصوص محصول بعدی گوگل یعنی گوشی هوشمند پیکسل 9 (Pixel 9) فاش شده است نشان می‌دهند که احتمالاً این شرکت قصد دارد حق اشتراک پیشرفته هوش مصنوعی جمینای (Gemini) را در سطوح مختلف همراه با این گوشی هوشمند عرضه کند.

طبق اسناد تازه منتشر شده، گوگل اشتراک Gemini Advanced را با مدت زمان‌های مختلف برای مدل‌های مختلف پیکسل 9 به خریداران ارائه خواهد کرد. در این گزارش به طور مشخص از اشتراک شش ماهه و یک ساله Gemini Advanced بدون دریافت هیچ هزینه اضافی برای بهره‌مندی از تواناترین مدل هوش مصنوعی گوگل با اولویت دسترسی به ویژگی‌های جدید اشاره شده است که به عنوان مشوق خرید گوشی‌های سری پیکسل 9 اعم از Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL یا Pixel 9 Pro Fold در نظر گرفته شده است.

جمینای در پیکسل 9 گوگل

ویژگی‌های سرویس Gemini Advanced گوگل

گفتنی است که Gemini Advanced بخشی از Google One AI Premium است که با 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری، استفاده از Gemini در کلیه برنامه‌های گوگل و دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید ارائه می‌شود. البته این اقدام اتفاق بی‌سابقه‌ای نیست و قبلاً هم از این غول فناوری دیده شده است. این شرکت قبلاً هم چهار ماه اشتراک رایگان Gemini Advanced را با پیکسل 8/8 پرو به خریداران ارائه کرده بود.

گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل قرار است ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود. اطلاعاتی که از این محصول به بیرون درز کرده‌اند نشان می‌دهد این گوشی با تغیراتی مثل برآمدگی جدید قرص مانند دوربین، نتایج بنچمارک و گزینه‌های رنگی مختلف عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این سری از گوشی‌های هوشمند گوگل به پنل‌های OLED M14 سامسونگ مجهز باشند. همین ویژگی باعث شده است عده‌ای سری پیکسل 9 را با Galaxy S24 Ultra سامسونگ مقایسه کنند.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array