به گزارش ایران دکونومی، بر اساس گزارشی که مایکت از وضعیت تبلیغات خود در شش ماهه اول ۱۴۰۲ منتشر کرده است. این پلتفرم، ظرفیت تبلیغات ویدیویی خود را ۳۰۰درصد افزایش داده است.

جستجوی ماهانه بر بستر این پلتفرم به ۱۵۰میلیون بار رسیده است و بیش از ۸۴۰ میلیون تبلیغ، در جستجوی این پلتفرم نمایش داده شده است.

این پلتفرم با ۱۲ سال سابقه فعالیت اکنون ۲۰۰میلیون نصب بازی و برنامه و ۸۰۰میلیون دقیقه پخش فیلم و سریال را داشته است.

تبلیغات در مایکت

در مایکت امکان سه نوع تبلیغ وجود دارد. نخست «تبلیغ در جستجو» است که یک تبلیغ‌دهنده می‌تواند با انتخاب کلمات کلیدی و ویژگی‌های گروه مخاطب، اپلیکیشن خود را در صدر نتایج جستجوی کاربران نمایش دهد.

تعداد تبلیغات در جستجو مایکت در نیمسال اول ۱۴۰۲ به بیش از ۸۴۰ میلیون بار رسیده است.

جستجو در مایکت

رکورد بیشترین نصب بازی و برنامه از تبلیغات در جستجو طی یک روز بیش از ۲۰ هزار نصب برای یک برنامه و بیش از ۶ هزار نصب برای یک بازی است.

در گزارش مایکت آمده است که کلمات بازی، فیلتر، شاد، اسنپ، فوتبال، تلگرام، واتس‌اپ، ایتا، فیلم، برنامه و بانک بیشتر از همه جستجو شده‌اند.

میزان نصب از جستجو در مایکت

بر اساس نمودار مقایسه‌ای نصب از جستجو بر طبق دسته‌بندی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین کمپین‌ها در حوزه‌های امور مالی، شبکه‌های اجتماعی و خرید انجام می‌شوند. میانگین قیمت تبلیغات نیز در حوزه‌های امور مالی، پزشکی و سلامت و ورزشی بیشتر از سایر دسته‌بندی‌ها است.

همچنین حوزه بازی-تفننی و ابزارهای کاربردی، دو حوزه‌ای هستند که بالاترین میزان نصب از جستجو را به خود اختصاص داده‌اند.

نصب در مایکت

تبلیغات ویدئو در مایکت

براساس گزارش منتشر شده مایکت، این پلتفرم بیش از ۲.۵میلیون ظرفیت نمایش تبلیغات ویدئویی در ماه را دارد. همچنین مایکت بیش از ۴.۵میلیون کاربر دارد که به طور ماهیانه ۸۰۰میلیون دقیقه ویدئو تماشا می‌کنند.

رشد تبلیغات ویدئویی در این پلتفرم، در نیمسال اول ۱۴۰۲ رشدی ۳۰۰درصدی تجربه کرده است.

ویدئو در مایکت

براساس گزارش مایکت، ۱۸۰۰ کمپین تبلیغاتی در مایکت نمایش داده شده است که بیشترین آن‌ها توسط اسنپ، دیجی‌کالا، فلایتیو، لنز، بلوبانک، طاقچه، علی بابا، ذره‌بین، ماکسیم، ایرانسل، ترب، کوئیز آف کینگز، تپسی و… ساخته شده اند.

کمپین مایکت

همچنین رشد نرخ تبدیل نمایش به نصب در این پلتفرم نسبت به شش ماهه اول ۱۴۰۱ چیزی معادل ۶۵درصد رشد داشته است.

تبدیل مایکت

کانال یوتیوب ایران دکونومی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array