به گزارش ایران دکونومی، نماینده رسمی نوکیا در ایران با اعلام اینکه شرکت نوکیا غیر از نماینده رسمی خود مجوز ساخت تلفن همراه این شرکت در ایران را به هیچ شرکتی نداده است، گفت: «هر گونه اختیار و امتیاز تولید و فروش کالا به شرکت چینی و ایرانی را انکار می‌کنیم.»

این شرکت با نام آتیلا همراه ایهان به شخصی به نام عباسعلی بادیانی تعلق دارد که برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس کاندیدا شده و تاییدصلاحیت هم شده بود.

جالب است بدانید که با وجود شکایت کمپانی نوکیا و افشاگری‌های رسانه‌ها درمورد تولیدات تقلبی این شرکت، آتیلا همراه ایهان همچنان به فعالیت خود ادامه داده و نوکیای تقلبی وارد بازار ایران می‌کند.

متأسفانه مصرف‌کنندگان ایرانی اقدام به خرید گوشی موبایلی کرده‌اند که به خیال خود از محصولات ساخته شده یا حداقل تحت لیسانس شرکت نوکیا است؛ بدون آنکه بدانند بین این شرکت و کمپانی نوکیا هیچ ارتباطی وجود نداشته و بدون مجوز از نام و برند نوکیا برای فروش محصولات تقلبی و فاقد استاندارد خود با وعده خدمات پس از فروش و حمایت‌‌‌های نوکیا استفاده کرده‌ است.

بادامچی، وکیل شرکت نوکیا درباره ماجرای نوکیاهای تقلبی گفت: «موضوعی که گفته می‌شود این شرکت قطعات را از شرکت رسمی نوکیا خریداری و وارد ایران کرده و با آنها گوشی نوکیا تولید می‌کند، مورد تایید موکل (یعنی شرکت نوکیا) نیست. در واقع از طرف شرکت نوکیا مجوزی به این شرکت داده نشده و قطعات به آنها فروخته نشده است.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array