به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یک نوجوان سالوادوری پس از تکمیل برنامه دیپلم بیت کوین السالوادور، می پرایمر بیت کوین (Mi Primer Bitcoin)، برنامه خود را به اشتراک گذاشته است. اکنون جراردو موران (Gerardo Moran) به دبیرستان سابق خود بازگشته است تا به معلمان درباره بیت کوین آموزش دهد.

در یک سری توییت در 8 جولای (17 تیر)، این نوجوان 18 ساله بیان کرد که می پرایمر بیت کوین، با حمایت وزارت آموزش السالوادور، به او اجازه داد تا زندگی خود را در ساخت و ساز، با درآمد 6 دلار در روز پشت سر بگذارد.

سلام، نام من جراردو موران است.

من یک جوان 18 ساله سالوادوری هستم که به تازگی از دبیرستان خارج شده‌ام، جایی که این شانس را داشتم که از مای فرست بیت کوین (MyfirstBitcoin) در دیپلم بیت کوین فارغ التحصیل شوم.

حالا من خود یک معلم هستم.

— جراردوام‌پی‌بی (@gerardomoran414) 7 جولای 2023

موران بیان کرد که از 11 سالگی عمدتاً در ساخت و ساز و گردشگری کار می‌کرده است و هرگز نمی‌توانست این موضوع را پنهان کند که چگونه شهروندان سالوادور برای پاداش ناچیز زحمت کشیده‌اند.

موران در توییتر خود گفت: «درآمد 6 دلار در روز در ساخت و ساز دیگر برای من امکان پذیر نبود، بنابراین بدون اینکه بدانم فرصتی در پیش است، آن را ترک کردم».

سالوادور

موران توضیح داد که مدرسه او فراخوانی برای دانش آموزانی که علاقه‌مند به شرکت در دوره دیپلم بیت کوین بودند، ارسال کرد، بنابراین او درخواست داد و به سرعت در این دوره موفق شد.

موران بیان کرد که او اکنون در زادگاهش آموزش بیت کوین را رهبری می‌کند و دیپلم بیت کوین را به گروهی متشکل از هشت استاد ارشد در دبیرستان سابقش، آنتونیو جی. آلفارو (Antonio J. Alfar) آموزش می‌دهد و تدریس می‌کند.

ما اکنون با افتخار به مردم منطقه غربی السالوادور آموزش می‌دهیم.
این شغل فرصت‌هایی را برای من به ارمغان آورده است که هرگز فکرش را نمی‌کردم.
این مورد به من اجازه می‌دهد تا کار کنم، تحصیلاتم را ادامه دهم و با مردم ملاقات کنم و این دانش را به دانش آموزانی که خیلی کوچکتر از من نیستند منتقل کنم.

— جراردوام‌پی‌بی (@gerardomoran414) 7 جولای 2023

کوین تلگراف قبلاً گزارش داده بود که می پرایمر بیت کوین بیش از 1 بیت کوین از طریق کمک‌های مالی از طرفداران آموزش بیت کوین در سراسر جهان جمع آوری کرده است.

از لهستان تا کانادا، مردم در سراسر جهان برای حمایت از رشد برنامه دیپلم بیت کوین السالوادور، ساتوشی‌ها را از طریق شبکه لایتنینگ ارسال کردند.

در آگوست 2022 (مرداد 1401)، مدیر آموزش السالوادور، گیلبرت موتو (Gilberto Motto)، به کوین تلگراف گفت که دولت بر آموزش شهروندان خود در مورد بیت کوین به ویژه نوجوانان متمرکز است.

«اگر بتوانیم به هر فرد 16 یا 17 ساله در کشور دسترسی داشته باشیم، در یک سال به طور مؤثر به کل کشور آموزش خواهیم داد، زیرا این جمعیت واقعاً استراتژیک است. آن‌ها به خانه می‌روند و با والدین، خاله‌ها، دایی‌ها، برادران و خواهران کوچک‌شان صحبت می‌کنند.»

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array