به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین محبوب بازار، اخیراً شاهد افزایش خیره کننده 2300 درصدی در حرکت نهنگ‌های شبکه بوده است؛ چراکه در حدود 48 ساعت گذشته تریلیون‌ها واحد SHIB به کیف پول هولدرهای اصلی این دارایی سرازیر شده است.

داده‌های پلتفرم تحلیل داده‌های رمزارزی IntoTheBlock (ITB) نشان می‌دهد که طی یکی دو روز اخیر، شیبااینو (SHIB) در رأس توجه نهنگ‌ها قرار داشته است و بیش از 4.52 تریلیون از این رمزارز به سبد دارایی آنها افزوده شده است. در مقابل جریان خروج سرمایه از همین آدرس‌ها در حال کاهش بوده و از 281.83 میلیارد SHIB روز جمعه به حدود 29.13 میلیارد واحد توکن SHIB کاهش یافته است. این روند گمانه‌زنی‌هایی را در مورد احتمال افزایش قابل توجه قیمت شیبااینو (SHIB) در آینده نزدیک در پی داشته است.

جریان ورود و خروج سرمایه شیبااینو

بر اساس داده‌های ITB ، در حال حاضر، بیش از  63.48 درصد از عرضه فعلی در حال گردش SHIB متعلق به نهنگ‌های بازار است. از 12 هولدر بزرگ این دارایی، یک آدرس 41.78 درصد از کل موجودی معادل 410.36 تریلیون واحد شیبااینو (SHIB) را در اختیار دارد.

همین هولدرهای بزرگ بودند که به شیبااینو کمک کردند در جریان موج گسترده فروش سرمایه‌گذاران خرد، سرپا بماند. در حال حاضر، 22.31٪ یا 219.16 تریلیون واحد SHIB به هولدرهای خرد اختصاص دارد و 14.2٪ یا 139.5 تریلیون آن در اختیار سرمایه گذاران فعال است.

طی 30 روز گذشته حمایت نهنگ‌ها این میم کوین افزایش ملموسی را تجربه کرده است، به طوری که در این بازه زمانی میزان انباشت آن توسط هولدرهای بزرگ بیش از 4.59 درصد افزایش یافته است. این رقم در مورد هولدرهای کوچک‌تر 1.09 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

تاثیر حضور نهنگ‌ها بر چشم‌انداز قیمت شیبااینو (SHIB)

وضعیت فعلی هولدرهای توکن SHIB، قیمت این میم کوین را به طور کلی در یک فاز تحکیم قرار داده است. در زمان نگارش این مطلب، شیبا اینو با قیمت 0.000007223 دلار در حال معامله شدن است که 2.30 درصد رشد در بازه زمانی روزانه را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه قیمت شیبااینو

علاوه بر این، حجم معاملات فعلی این دارایی بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای 38.52 درصد افزایش یافته و در مجموع به 98,728,338 دلار می‌رسد. همین امر باعث شده است شیبااینو فعلاً در شرایط مثبت باقی بماند و سرمایه‌گذاران را نسبت به افزایش قیمت آن امیدوار کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array