به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، طبق آخرین داده‌های درون زنجیره‌ای پلتفرم تحلیل سنتیمنت (Santiment)، نهنگ‌های چین لینک (LINK) پیش از آغاز رالی قدرتمند اخیر این ارز دیجیتال، میزان قابل توجهی از این دارایی را انباشت کرده‌اند. نمودار زیر نشان می‌دهد که این نهنگ‌ها فرآیند انباشت را از حدود روز 17 اکتبر (25 مهر)، یعنی زمانی که قیمت LINK تقریباً 7 دلار بود، آغاز کرده‌اند.

در این بازه زمانی، نهنگ‌ها بیش از 40 میلیون واحد توکن LINK را جمع‌آوری کردند و به این ترتیب، کل توکن‌های نگهداری شده توسط آدرس برتر این شبکه از حدود 693 میلیون به بیش از 736 میلیون افزایش یافته است.

موجودی (LINK) در کیف پول‌های نهنگ چین لینک
موجودی (LINK) در کیف پول‌های نهنگ چین لینک، منبع: Santiment

در زمان نگارش این مطلب، حجم تجمعی دارایی موجود در این آدرس‌ها به حدود 741 میلیون واحد می‌رسد، درحالی که طبق داده‌های CoinMarketCap، کل عرضه LINK معادل 1 میلیارد واحد است.

نکته مهم دیگر، افزایش چشمگیر تعداد تراکنش‌ها در این بازه زمانی در شبکه بلاکچین چین لینک است، به طوری که روز نهم نوامبر (18 آبان)، تعداد این تراکنش‌ها از 500 مورد فراتر رفت که بالاترین رقم مشاهده شده در بیش از یک سال گذشته بود.

جهش چشمگیر قیمت چین لینک (LINK)

ارز دیجیتال چین لینک (LINK) تنها در ۲۵ روز گذشته افزایش قیمت چشمگیری را از زیر ۷.۴۰ دلار تا مرز ۱۴.۶۰ دلار تجربه کرده است که نشان‌دهنده رشد خیره‌کننده ۱۲۵ درصدی آن است. این افزایش چشمگیر را می‌توان به روند انباشت انبوه این دارایی توسط ۲۰۰ کیف ‌پول‌ بزرگی نسبت داد که در بالا به آن اشاره کردیم.

در نمودار روزانه این ارز می‌بینیم که قیمت پس از یک صعود شدید، در حال حاضر در محدوده 14.18 دلاری در نوسان است. این افت جزئی قیمت در تایم فریم روزانه را می‌توان به موج منفی نسبت داد که پس از انتشار اخبار مربوط به جنجال بایننس، کل فضای کریپتو را دربرگرفت. به هر حال این دارایی همچنان بالاتر از میانگین‌های متحرک ۵۰ و ۱۰۰ روزه خود در حال تحکیم است که نشان‌دهنده وجود یک مومنتوم صعودی قوی علیرغم اتفاقات اخیر است.

نمودار روزانه قیمت چین لینک
نمودار روزانه قیمت چین لینک (LINK)؛ منبع: TradingView

در واقع شیب رو به بالای این میانگین‌های متحرک و قرار گرفتن قیمت بسیار بالاتر از این خطوط نشان می‌دهد جوّ بازار همچنان مثبت است.

با توجه به ذخایر قابل‌توجهی که اکنون در اختیار بزرگ‌ترین کیف پول‌های چین لینک قرار دارد، یک مبنای حمایتی بالقوه برای حمایت و حفظ قیمت در سطوح فعلی وجود دارد. با این حال، معامله‌گران باید مراقب شکسته شدن قیمت به زیر خط روند یا میانگین‌های متحرک مذکور باشند، چون می‌تواند نشانه تغییر روند و معکوس شدن احتمالی قیمت باشد.

اگر نهنگ‌ها ذخایر خود را نگه دارند یا به انباشت خود ادامه دهند و البته LINK موفق شود جایگاه خود را بالاتر از این شاخص‌های فنی حفظ کند، این چشم‌انداز صعودی ادامه یافته و افزایش بیشتر قیمت در روزهای آینده محتمل خواهد بود. اما در صورت دامپ دارایی توسط نهنگ‌ها، ممکن است بازار تغییر روند محسوسی را تجربه کند.

با وجود کاهش جزئی اخیر، این دارایی با حمایت اندیکاتورهایی مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و همگرایی واگرایی میانگین‌های متحرک (MACD)  تلاش دارد روند صعودی خود را حفظ کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: ambcrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array