به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم ردیاب نهنگ‌های Whale Alert از جابه‌جایی 4.5 تریلیون توکن شیبااینو (SHIB) با ارزشی معادل 31.6 میلیون دلار بین کیف پول‌های ناشناس خبر داده است. این که این جابه‌جایی تا چه اندازه بر حرکات قیمت این میم کوین تاثیر داشته است مشخص نیست؛ ولی در حال حاضر، قیمت شیبااینو (SHIB) با افت 2.20 درصدی در 24 ساعت گذشته، در محدوده 0.000006936 دلار در نوسان است.

نگاهی به پویایی نهنگ‌های شیبااینو (SHIB)

بر اساس داده‌های وبسایت تحلیلی IntoTheBlock، هولدرهای بزرگ شیب (SHIB) همچنان بخش قابل توجهی از عرضه در گردش این توکن را در اختیار دارند. در حال حاضر، 12 آدرس نهنگ وجود دارد که هر کدام بیش از 1٪ از عرضه در گردش شیبااینو را در خود جای داده‌اند که در مجموع به رقم خیره کننده 63.48٪ یا 623.48 تریلیون SHIB می‌رسد.

در مقابل، 47 آدرس “سرمایه‌گذار” وجود دارد که هر کدام بین 0.1٪ تا 1.0٪ از عرضه کلی این دارایی را در اختیار دارند که در حدود 14.22٪ یا 139.68 تریلیون واحد توکن شیبااینو (SHIB) را شامل می‌شود. چنین مالکیت متمرکزی غالباً به این معنا است که معاملات بزرگ، مانند آنچه به تازگی توسط این نهنگ مشاهده شد، می‌تواند اثرات عمیقی در سراسر بازار ایجاد کند.

فعالیت‌های ورودی و خروجی اخیر در میان هولدرهای بزرگ نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی است؛ به طوری که تنها طی هفت روز گذشته، با افزایش 1201.01 درصدی ورود سرمایه به بازار روبه‌رو بوده‌ایم. برعکس این روند، میزان خروجی سرمایه در مدت مشابه 28.61 درصد کاهش یافته است.

رستوران شیبااینو

بخشی از این افزایش توجه جامعه به این دارایی به تحولات اخیر شبکه و افزایش کاربردپذیری آن در دنیای واقعی برمی‌گردد. برای مثال، حدود 10 روز پیش شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبااینو (SHIB) درباره راه‌اندازی رستوران زنجیره‌ای Welly خبر داده بود. اکنون این شریک شیباریوم، در توییتی اظهار داشته است که افتتاحیه رستوران بزرگ آن که با ادغام شیبااینو (SHIB) همراه است، تا پایان ماه صورت می‌گیرد. این تیم در نظر دارد برای گسترش حضور خود، رستوران‌های جدیدی را در مکان‌های دیگر نیز افتتاح کند.

عملکرد قیمت شیبااینو (SHIB)

وقتی صحبت از پرایس اکشن و حرکات قیمت شیبااینو (SHIB) به میان می‌آید، معمولاً همه به یاد دوران طلایی این ارز و هجوم هیجانی سرمایه‌گذاران در اوج رالی افتخارآفرین آن می‌افتند. اما متاسفانه مدتی است که در بازار این میم کوین دیگر خبری از آن هیجانات نیست. همانطور که از تصویر زیر پیداست، از روز 12 آگوست و ثبت سقف ماهانه 0.00001132 دلار، قیمت SHIB روندی نزولی را در پیش گرفته و اکنون مدتی است که در یک مرحله تحکیم در محدوده 0.0000070 تا 0.0000067 دلار در نوسان است.

حرکات قیمت شیبااینو (SHIB)

شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نمودار روزانه این ارز در محدوده نزولی به سمت خط میانی در حرکت است. جهت صعودی این اندیکاتور می‌تواند نشانه مثبتی برای سرمایه گذاران باشد. ولی با وجود ارزش بازاری در حدود 4 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته 93 میلیون دلاری، فعالیت نهنگ‌ها تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر روند حرکت این دارایی دارد و نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد و تریدهای این ارز باید با دقت، جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array