به گزارش ایران دکونومی، مهدی اسماعیلی، نایب‌رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم میانه، در نشست صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: «یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های نیروهای شرکتی و کارگران، نبود امنیت شغلی، منابع پایدار و کاهش شدید قدرت خرید و نیز عدم پوشش کافی بیمه کارگران ساختمانی است و همچنین دریافتی کارکنان وزارت کشور که حجم بزرگ مدیریت کشور را بر عهده دارند، ازجمله مسائلی است که مورد غفلت قرار گرفته؛ بنابراین ضروری است که برای رفع این مشکلات دستورات لازم صادر شود.»

تعرفه اینترنت

وی با اشاره به این موضوع که افزایش هر تعرفه باید متناسب با نرخ تورم و سطح درآمد آحاد جامعه باشد، افزود: «افزایش غیرمنطقی تعرفه اینترنت بسیاری از پژوهشگران، خبرنگاران و مشاغل مختلف را با مشکل مواجه کرده است؛ بنابراین خواستار تجدیدنظر در این موضوع هستیم.»

او اضافه کرد: «در راستای سیاست جوانی جمعیت، باید توجه به جوانان از شعار خارج شده و حمایت‌ها عملی باشد؛ زیرا دو صد گفته نیم کردار نیست. همچنین مشکل ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان همچنان پابرجاست. چه کسانی در مسیر اجرای مصوبات اثربخش مجلس و دستاوردهای دولت مانع‌تراشی و ترک فعل می‌کنند؟ باید به‌جد آن‌ها را شناسایی کرد و برخورد با آن‌ها را در دستور کار قرار داد.»

کانال یوتیوب ایران دکونومی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array