بهزاد جمشیدی، نماینده شرکت آوا پرداز کرمان که مجموعه‌ای از چند شرکت کوچک و بزرگ است، در گفتگویی اختصاصی با رسانه ایران دکونومی، از خوش‌بینی‌اش نسبت به اکوسیستم استارتاپی ایران می‌گوید.

آواپرداز کرمان چه زمانی راه اندازی شده است؟

 جمشیدی در پاسخ به خبرنگار ایران دکونومی گفت:‌ «شرکت آوا پرداز به‌صورت حقوقی از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شده‌است. قبلاً کسب‌وکارها به‌صورت جداگانه فعالیت می‌کردند که ما آن‌ها را تجمیع کرده و شش شرکت حقوقی ثبت کردیم.»

کسب‌وکار شما دقیقاً در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؟

آواپرداز کرمان در حوزه‌های مختلف فناوری کار می‌کند که حمل‌ونقل، فروشگاه‌های اینترنتی، تجارت الکترونیک، اینترنت اشیاء و حسابداری از زیرمجموعه‌های این شرکت است. 

چندمین سالی‌ست که در نمایشگاه اینوتکس شرکت می‌کنید؟

امسال دومین سالی‌ست که در نمایشگاه اینوتکس حضور داریم. 

از نمایشگاه اینوتکس چه انتظاری دارید؟

هدف ما پیش از هر چیزی، همکاری و تعامل با افرادی‌ است که در حوزه‌های فناوری کار می‌کنند. ارتباط با کسب‌وکارهای مشابه از دیگر اهداف آوا پرداز کرمان برای حضور در اینوتکس و دیگر نمایشگاه‌های مربوط به تجارت است. در واقع، هدف ما بیشتر از هر فرد دیگری، همکارانمان هستند تا بتوانیم بیشتر با آنها تعامل کنیم.


نظر شما درباره اکوسیستم استارت‌آپی ایران چیست؟

به‌طور کلی اکوسیستم استارتاپی ایران جای پیشرفت دارد و خوشبختانه هنوز استارتاپ‌ها هیجان دارند. شاید هیجان راه‌اندازی کسب‌وکار مانند سال‌های قبل نباشد، اما حالا استارتاپ‌های خوبی وجود دارند و محصولات مفیدی به بازار عرضه شده و استارتاپ‌ها پخته‌تر شده‌اند. این موضوع انگیزه‌ای‌ برای کسانی‌ست که ذاتاً کارآفرین هستند تا بتوانند استارتاپ خود را  پیاده‌سازی کنند.



لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array