به گزارش ایران دکونومی، نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی ایران، هر ساله در اردیبهشت ماه در شهر تهران برگزار می شود. در سال 1403، این نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی از تاریخ 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در نمایشگاه مصلی امام خمینی تهران، برگزار خواهد شد.

تاریخ نمایشگاه کتاب تهران 1403

شایان ذکر است که پیشتر، «علی رمضانی» قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 1403 ، 19 تا 29 اردیبهشت ماه خواهد بود.

محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران 1403

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر ارشاد، با اشاره به محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال 1403 اظهار داشت: «جمع‌بندی امسال باز هم روی مصلی بوده و اگر تغییری باشد همکارانمان اعلام خواهند کرد.»

«اسماعیلی» گفت: «مشارکت بسیار خوبی از کشورهای مختلف صورت گرفته و چندین هیئت با سرپرستی وزرای کشورهای دوست برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند و مجموعه اتفاقاتی که در آن پیش‌بینی شده به نظرم یک نمایشگاه کاملا متفاوت خواهد بود.»

وی در ادامه اذعان داشت: «دولت هم به پیشنهاد وزارت فرهنگ این موضوع را در دستور کار دارد که بتوانیم یک یارانه فرهنگی هم برای کتاب و هم برای سایر مسائل فرهنگی داشته باشیم.»

وزیر ارشاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری نمایشگاه قرآن از اول فروردین اشاره نموده و تصریح کرد: «واقعا حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود. پویش‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد از جمله آیه‌های زندگی و پویش حافظ شو که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد.»

وزیر همچنین عنوان کرد: «بخش‌های مختلف مثل بخش عفاف و حجاب، پوشش اسلامی، بخش‌های مربوط به نشر و فناوری‌های نوین همه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد. ان‌شاءالله خداوند کمک خواهد کرد ما در سال‌های آینده بتوانیم به صورت کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ بدهیم و حوزه کاری را در این موضوعات گسترش دهیم.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array