به گزارش ایران دکونومی، نماد بانک آینده (وآیند) پس از حدود ۲۲ ماه توقف معاملاتی، امروز (یکشنبه، ۱۸ تیر) بازگشایی شد و این موضوع مورد استقبال سهام‌داران قرار گرفت و تا ساعت ۱۱:۳۰ بیش از ۳۲۰ میلیون سهم معامله شد.

در این معامله سهام بانک آینده به قیمت ۱۵۰۲ تومان معامله شد که تا لحظه تنظیم خبر، ۴۸.۹۶ درصد رشد قیمتی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که قبل از این بارها مسئولان بانک آینده از پیگیری این موضوع خبر داده بودند.

در اوایل اردیبهشت ماه امسال نیز روابط عمومی بانک آینده نوشته بود: بانک آینده، ضمن دعوت به صبوری سهامداران عزیز، به‌طور مداوم و مستمر، پی‌گیر برگزاری مجامع و بازگشایی نماد این بانک است تا حقوقی از این عزیزان ضایع نشود. بانک آینده با اعتماد، اطمینان و پشتیبانی همه شما سهامداران و مشتریان عزیز همواره می‌کوشد تا در سایه این پشتوانه عظیم و مردمی خود، مسیر درست و مطلوب را در رشد و توسعه اقتصادی کشور و ارائه خدمت به مشتریان و سهامداران عزیز و اقتصاد کشور بپیماید.

نماد

بانک آینده از جمله بانک‌های تجاری خصوصی کشور بوده که با ۲۷۵ شعبه در سراسر کشور، به ارائه خدماتی از قبیل سپرده گذاری، تسهیل فرآیند تامین مالی از طریق اعطای تسهیلات متنوع، نقل و انتقال حواله جات ارزی و … مشغول بوده و از نامی آشنا در صنعت بانکداری برخوردار است که بیانگر سرمایه اجتماعی قوی این بانک می‌باشد.

این بانک با سرمایه اولیه ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۱ از ادغام موسسه اعتباری صالحین، ‌مؤسسه اعتباری آتی و بانک تات تشکیل شد.

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array