به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ شیباریوم (Shibarium) که به طور خاص برای ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) توسعه یافته است، با عبور از رقم سه میلیون بلوک، به نقطه عطف جدیدی رسیده است. این پلتفرم که برای افزایش کارایی و مقیاس‌پذیری تراکنش‌ها در اکوسیستم شیبا اینو طراحی شده است، اکنون میزبان بیش از 334 میلیون تراکنش و 1.35 میلیون آدرس کیف پول است.

با توجه به میانگین زمان بلوک 5 ثانیه و هزینه گس تقریباً صفر شیباریوم، این پلتفرم عملکرد چشمگیری را از نظر توان عملیاتی و مقرون به صرفه بودن نشان داده است. حجم معاملات روزانه آن نیز به رقم قابل توجه 2.46 میلیون رسیده است.

نگاهی دقیق تر به آمار منتشر شده از شیباریوم نشان می‌دهد که این پلتفرم در مجموع حدود 332.613 میلیون تراکنش را پردازش کرده است که میانگین زمان بلوک آن کمی بالاتر از 49.581 ثانیه بوده است. تعداد کل قراردادهای مستقر شده بر بستر این پلتفرم به 15004 رسیده است که نشان دهنده فعالیت‌های مستمر در زمینه توسعه شیباریوم است.

افزون بر موراد فوق، تعداد کل اکانت‌های ساخته شده در این شبکه معادل 63225 و تعداد کل توکن‌های پشتیبانی شده توسط آن 8979 است. این ارقام بر ظرفیت بالای این پلتفرم برای پشتیبانی از طیف متنوعی از برنامه‌ها و توکن‌ها تأکید دارد.

عملکرد قیمت شیبا اینو (SHIB) همزمان با رکوردزنی‌های شیباریوم

نمودار شیبا اینو بعد از افزایش بلوک شیباریوم

طبق داده‌های وب‌سایت کوین گکو (CoinGecko)، علیرغم رشد 14.5 درصدی حجم معاملات روزانه و رسیدن به عدد 70.66 میلیون دلار، قیمت رمزارز شیبا اینو (SHIB) انعطاف‌پذیری کافی را با این روند نشان نداده و در حال حاضر با کاهش 1.13 درصدی در تایم فریم روزانه، با قیمت 0.000008923 دلار معامله می‌شود. با این حال، ارزش بازار آن همچنان در محدوده 5.26 میلیارد دلار حفظ شده و در رتبه هجدهم ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array