به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به تازگی اطلاعاتی از سوی جامعه شیبا منتشر شده است که نشان می‌دهد ارتش شیبا بعد از انتشار نسخه بتای شیباریوم به نقطه عطف جدیدی دست یافته است.

مشخصاً، در 24 ساعت گذشته، تعداد کیف‌پول‌های فعال در پاپی‌نت (Puppynet) شیباریوم حدود دو میلیون افزایش یافته و از رقم 4,059,878 به 5,833,845 عدد رسیده است. تعداد کل تراکنش‌های انجام شده در این شبکه نیز در همین مدت از 3,149,432 به 3,234,888 رسیده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در توییتر، تراکنش‌های روزانه SHIB اکنون برابر 139841 مورد، میانگین زمان بلوک 5 ثانیه، کل تراکنش‌های انجام شده برابر 3234888 و آدرس‌های کیف پول آن 5833845 عدد هستند.

قیمت شیبااینو (SHIB) در آستانه پرواز

یکی از  تحلیلگران برجسته بازار رمزارزها با نام کریپتو رند (Crypto Rand) روز جمعه در توییتی نوشت: “همه چشم‌ها به شیبا (SHIB) دوخته شده است. قیمت این ارز در آستانه شکست قرار دارد.”

نموداری که این تحلیلگر در توییت خود به اشتراک گذاشت نشان می‌دهد که از ماه آگوست سال گذشته تاکنون، این میم کوین چندین بار الگوی کنج نزولی (Falling Wedge) را تکمیل کرده است. به گفته این تحلیلگر، اکنون این الگوی معکوس بار دیگر در نمودار روزانه شیبا اینو شکل گرفته است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود این دارایی دیجیتال دوباره به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

طبق اطلاعات وبسایت مرجع کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، در زمان نگارش این مطلب، دومین میم کوین بزرگ بازار با قیمت 0.00001128 دلار در حال معامله است. بر اساس داده‌های همین منبع، علیرغم این واقعیت که اتریوم اخیراً شتاب بیشتری یافته و از تراز 2000 دلار عبور کرده است، در میان ارزهای دیجیتال پرطرفدار بازار، شیبااینو (SHIB ) اکنون از اتریوم پیشی گرفته است. گفتنی است که این هفته، بالاخره ارتقای شاپلا (Shapella) در شبکه اتریوم راه‌اندازی شد و به سرمایه‌گذاران اجازه داد تا اترهای (ETH) قفل‌شده خود را از قراردادهای استیکینگ زنجیره بیکن (Beacon Chain) برداشت کنند. این درحالی است که از سوی دیگر، عده بیشتری واریز اتر به این قراردادها را آغاز کرده‌اند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array