به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، قیمت نفت پس از فروش دیروز (11 مهر)، اندکی رشد کرد.
گاوهای نفتی همچنان محتاط هستند، زیرا بازدهی خزانه‌داری در حال افزایش است. نفت برنت در بحبوحه بازگشت گسترده در بازارهای نفت افزایش یافته است.

تحلیل و بررسی نفت خام برنت

نفت خام برنت

نفت برنت نزدیک به 90.00 دلار حمایت شد و تلاش کرد به بالای 91.50 دلار برسد. حرکت به بالای این سطح راه را برای آزمایش بالاترین قیمت‌های اخیر نزدیک به سطح 95.00 دلار باز می‌کند. احتمال حرکت به سمت میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50) اندک است، اما در صورتی که بازار به این سمت حرکت کند، می‌توان به آن به عنوان یک فرصت خرید عالی نگاه کرد.

در نهایت این بازاری است که به نظر می‌رسد با گذشت زمان، امکان بازگشت به سطح 95 دلار را فراهم می‌کند، زیرا مطمئناً خریداران از بازار حمایت می‌کنند. بنابراین و به احتمال بسیار زیاد می‌توانیم شاهد حرکت این بازار به سمت سطح 100 دلار باشیم.

تحلیل و بررسی نفت خام وست تگزاس

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت

نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) از پایین‌ترین سطح خود فاصله گرفته، اما معامله‌گران محتاط هستند زیرا بازده خزانه‌داری در حال آزمون سقف‌های جدید است.

از نقطه نظر تکنیکال، نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در نزدیکی منطقه 86.00 تا 87.30 دلار حمایت دریافت کرد و ممکن است در جلسات معاملاتی آتی شتاب صعودی بیشتری کسب کند.

سطح 88.50 دلار همچنان منطقه مورد علاقه سرمایه‌گذاران است، به احتمال بسیار زیاد می‌توانیم در اینجا کمی جهش داشته باشیم. اینکه آیا می‌توانیم به روند بالاتری حرکت کنیم یا نه، هنوز مشخص نیست، اما نگرانی‌های زیادی در مورد عرضه جهانی در این مرحله وجود دارد. به هر حال، روس‌ها و سعودی‌ها هر دو تولید خود را کاهش داده‌اند و البته ایالات متحده برای کسب آرا در انتخابات میان‌دوره‌ای، ذخایر استراتژیک نفت خود را روانه بازار کرده است.

تحلیل و بررسی بازار گاز طبیعی

گاز طبیعی

علیرغم تقاضای کم گاز طبیعی و پیش‌بینی‌های نزولی آب‌وهوا، گاز طبیعی از پایین‌ترین سطح اخیر خود بازگشت.

در صورتی که گاز طبیعی بتواند بالاتر از مقاومت 3.00 تا 3.05 دلار قرار گیرد، شانس خوبی برای به دست آوردن حرکت صعودی پایدار خواهد داشت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: fxempire ، fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array