به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در حالی که بسیاری از اعضای جامعه از بحث کردن در مورد بلاکچین بهتر لذت می‌برند، یکی از مدیران بنیاد کاردانو معتقد است که این بحث‌ها باید متوقف شود، زیرا موارد استفاده تعیین می‌کند که کدام بلاکچین برای پروژه‌های خاص مناسب‌تر است.

در اجلاس جهانی توکن در دبی، کوین تلگراف با مل مک کان (Mel McCann)، معاون مهندسی در بنیاد کاردانو صحبت کرد. مدیر اجرایی در مورد موضوعات مختلفی از جمله پذیرش سازمانی و نیاز به توقف بحث در مورد بهترین بلاکچین صحبت کرد.

به گفته مک کان، بلاکچین مزایای بالقوه بسیاری را از نظر ردیابی تاریخچه اساساً هر چیزی ارائه می‌دهد. او گفت: “راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بلاکچین برای اثبات منشأ، برای همه این موارد استفاده کنید. راه‌های زیادی برای شرکت‌ها وجود دارد که از بلاکچین برای اهداف مختلف استفاده کنند.”

کاردانو

با این حال، مک کان گفت که این بدان معنا نیست که شرکت‌ها باید مدل‌های تجاری خود را به طور کامل تغییر دهند تا سازگار شوند. مدیر اجرایی توضیح داد که یکی از چیزهایی که او را مورد توجه قرار می‌دهد، شناسایی حوزه‌هایی است که ممکن است به شرکت‌ها کمک کند تا کارهایی را که قبلاً انجام می‌دادند، افزایش پیدا کند. او گفت:

“ما به دنبال تغییر مدل‌های کسب و کار مردم نیستیم. آنچه ما به دنبال انجام آن هستیم، این است که چگونه می‌توانند مدل‌های کسب و کار خود را با استفاده از قابلیت‌های وب 3 بهبود بخشند؟”

مدیر اجرایی همچنین به کوین تلگراف گفت که چگونه آموزش نقشی را در ورود شرکت‌ها به کاردانو و وب 3 ایفا می‌کند. مک کان خاطرنشان کرد: ما زمان زیادی را صرف آموزش می‌کنیم، مانند آموزش مستقیم با شرکت‌ها، نه فقط در پلتفرم آموزش انبوه که در حال ساختن آن هستیم.

هنگامی که از مک کان خواسته شد مزایا و معایب پلتفرم‌های مختلف بلاکچین را مقایسه کند، گفت که موارد استفاده متفاوتی برای هر کدام وجود دارد. مدیر اجرایی همچنین گفت چیزی به نام بلاکچین مطلوب وجود ندارد. او گفت:

یکی از چیزهایی که فکر می‌کنم مردم باید انجامش را متوقف کنند، این است که بگویند: «بلاکچین مطلوب چیست؟»

مک کان استدلال کرد که تنها شخصی که یک کسب و کار ایجاد می‌کند می‌تواند ارزیابی کند که کدام بلاکچین برای کسب و کار آنها مناسب‌تر است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array