به گزارش ایران دکونومی، مدیر عامل جدید فلایتیو کامیار ایرانی در رویداد معارفه خود به موضوع به روز شدن نسخه جدید سایت و اپلیکیشن فلایتیو پرداخته و گفت که در آینده از هوش مصنوعی در فلایتیو استفاده خواهد شد.

ایرانی ادامه داد: در تلاشیم استفاده از فناوری هوش مصنوعی در فلایتیو را بیشتر کنیم و در برنامه آینده ما استفاده از آن در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش پیش‌بینی شده است.

تمرکز روی نیازهای ناشناخته

ایرانی همچنین در مورد وجه تمایز فلایتیو نسبت به رقبا گفت: در واقع مدت زیادی‌است که تمام سایت‌ها، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها یک شکل شده‌اند و وجه تمایز خاصی نسبت به یکدیگر ندارند، اما ما در فلایتیو در تلاشیم روی نیازهای ناشناخته و کمتر دیده شده متمرکز شویم. برای مثال خرید پرواز تهران به ترکیه چالش خالصی ندارد، اما پرواز تهران تورنتو برای کاربران پیچیده است و ما روی چنین نیازهایی متمرکزیم. در نسخه جدید فلایتیو روی بررسی پیچیدگی‌های رفتار آنلاین هم کار کرده‌ایم.

به زودی با لندتک‌ها

ایرانی همچنین خبر از برنامه‌های مجموعه فلایتیو راجع به همکاری با لندتکی‌ها داد و افزود: بنا به شرایط سخت اقتصادی در حال رایزنی و مذاکره با کسب و کارهای لندتکی هستیم که پس از نتیجه‌ نهایی اعلام خواهد شد. علی کشفی، هم‌بنیانگذار فلایتیو نیز در این رویداد ضمن معرفی کامیار ایرانی به عنوان مدیرعامل جدید فلایتیو این همکاری را آغاز راهی متفاوت و پربار برای فلایتیو عنوان کرد.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array