به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت استخراج رمزارز ماراتن دیجیتال (Marathon Digital) با نتایج سه ماهه دوم سال 2023، انتظارات درآمدی خود را از دست داد.

نتایج سه ماهه دوم سال 2023 ماراتن در 8 آگوست (17 مرداد) درآمد 81.8 میلیون دلاری در مقایسه با برآورد زکس اینوستمنت ریسرچ (Zacks Investment Research) را 83.2 میلیون دلاری گزارش کرد.

ماینر کریپتو زیان خالص سود هر سهم را 13 سنت گزارش کرد، که در مقایسه با تخمین زکس برای از دست دادن 3 سنت به ازای هر سهم می‌باشد.

علیرغم عدم پیش‌بینی درآمد، این شرکت ماینینگ درآمد خود را 228 درصد نسبت به سه ماهه دوم سال 2022 افزایش داد.

سه ماهه قوی‌تر، درآمد ماراتن در سال 2023 را به 132.8 میلیون دلار در دو سه ماهه اول رساند که 73.3 درصد نسبت به نیمه اول سال 2022 افزایش داشت.

این شرکت ماینینگ تا حدی افزایش درآمد خود را به تولید میانگین 32 بیت کوین در روز نسبت داد که افزایشی 314 درصدی در تولید در مقایسه با سه ماهه دوم سال گذشته است.

ماراتن

ژوئن (خرداد) سخت‌ترین ماه در سه‌ماهه دوم برای ماراتن بود و تولید بیت کوین آن نسبت به ماه می (اردیبهشت) 21 درصد کاهش یافت. این شرکت علت این افت را شرایط بد آب و هوایی در تاسیسات تگزاس خود اعلام کرد.

به گفته گوگل فایننس (Google Finance)، قیمت سهام ماراتن تا حد زیادی پس از بسته شدن بازار ثابت ماند و افت 1.65 درصدی را در معاملات پس از ساعت کاری به ثبت رساند و به حدود 15.50 دلار به ازای هر سهم رسید.

فرد تیل (Fred Thiel)، رئیس و مدیر عامل شرکت ماراتن در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این شرکت به طور قابل توجهی نرخ هش یا همان هش ریت خود را افزایش داده و کارایی خود را در طول سه ماهه بهبود بخشیده است.

تیل گزارش داد: “در سه ماهه دوم، ما نرخ هش خود را 54 درصد از 11.5 به 17.7 اگزاهش افزایش دادیم.” او اضافه کرد که ماراتن همچنین تولید بیت کوین خود را با رکورد استخراج 2926 بیت کوین در طول سه ماهه افزایش داد که نشان دهنده حدود 3.3 درصد از پاداش‌های شبکه در آن زمان است.

ماراتن به دلیل فروش 63 درصد از بیت کوین استخراج شده در سه ماهه که برای تامین هزینه‌های عملیاتی استفاده می‌شود، 23.4 میلیون دلار سود را گزارش کرد. هزینه‌های کاهش ارزش دارایی‌های دیجیتالی آن 8.4 میلیون دلار بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array