به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، دو عضو کنگره ایالات متحده نامه‌ای به روسای وزارت خزانه‌داری و خدمات درآمد داخلی نوشتند و خواستار اجرای مقررات مالیاتی برای صنعت کریپتو شدند.

برد شرمن (Brad Sherman) و استفان لینچ (Stephen Lynch)، نمایندگان ایالات متحده، در نامه‌ای خطاب به جانت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری و دانیل ورفل (Daniel Werfel)، کمیسر IRS، نگرانی‌های خود را در مورد شیوه‌های انطباق در رمزارزها مطرح کردند و اظهار داشتند:

“سال‌هاست که این صنعت (کریپتو) منبع اصلی فرار مالیاتی و بخش مهمی از شکاف مالیاتی کشور (ایالات متحده) بوده است.”

این دو شخص یک گزارش حسابرسی از سپتامبر 2020 (شهریور 1399) را مطرح کردند که در آن بازرس کل خزانه‌داری برای اداره مالیات (TIGTA) به ناتوانی IRS در شناسایی مالیات دهندگان طرفدار رمزارز به دلیل عدم گزارش‌دهی اشاره کرد.

“امروز من، همراه با استفان لینچ، از یو‌اس‌ ترژری (USTreasury) و IRS خواستیم تا مقررات پیشنهادی را منتشر کنند که صنعت ارزهای دیجیتال را به انطباق کامل مالیاتی برساند.”

— نماینده کنگره براد شرمن (@BradSherman) 5 ژوئن 2023

علاوه بر این، قانون سرمایه‌گذاری زیرساخت و مشاغل (لایحه زیرساخت دو حزبی) که توسط رئیس جمهور جو بایدن (Joe Biden) در نوامبر 2021 (آبان 1400) به تصویب رسید مالیات دهندگان را ملزم کرد که تراکنش‌های رمزارزی را که از سال 2023 شروع می‌شود گزارش دهند. با این حال، نمایندگان کنگره گفتند که مقررات پیشنهادی هنوز باید اجرا شود.

شرمن و لینچ خواستار انتشار سریع مقررات پیشنهادی شدند تا شکاف مالیاتی را ببندند و صنعت ارزهای دیجیتال را به انطباق کامل مالیاتی برسانند.

در ماه می (اردیبهشت)، دولت بایدن فشار خود را برای مالیات 30 درصدی بر انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) بر ماینرهای ارزهای دیجیتال، که برای اولین بار به عنوان بخشی از بودجه سال مالی 2024 (1403) بایدن در مارس 2023 (اسفند 1401) اعلام شد، تجدید کرد. با این حال، مالیات پیشنهادی ماینینگ کریپتو به قانون ماه می که به افزایش سقف بدهی ایالات متحده می‌پردازد، وارد نشد.

در حالی که نگرانی‌ها در مورد مالیات 30 درصدی برای استخراج کریپتو کاهش یافته است، طرفداران کریپتو معتقدند که این یک ترتیب موقت است. نیک کارتر (Nic Carter)، یکی از بنیان‌گذاران کوین متریکس (CoinMetrics) معتقد است که دولت در آینده مجدداً برای اعمال مالیات در برخی از لایحه‌های همه جانبه تلاش خواهد کرد.

کاخ سفید هنوز به درخواست کوین تلگراف برای اظهارنظر در مورد برنامه‌هایش برای پیگیری مالیات DAME پاسخ نداده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array