به گزارش ایران دکونومی، استخراج نات کوین (Notcoin) در تاریخ ۱۳ فروردین ماه به پایان رسید و همانطور که پیش از این در کانال رسمی نات کوین در تلگرام اعلام شده و خبر آن در ایران دکونومی پوشش داده شده بود، تیم این پروژه با انتشار یک تصویر، از آغاز شمارش معکوس برای لیست شدن این دارایی خبر داده و به نظر می‌رسید که قرار است نات کوین در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ (۱ اردیبهشت) همزمان با هاوینگ بیت کوین به طور رسمی لیست شود.

تنها سه روز به رویدادی که نات کوین برای آن برنامه ریزی کرده بود، مانده و تصویر منتشر شده در کانال رسمی تلگرام این پروژه، شک و تردیدی درخصوص تغییر در برنامه‌ها به وجود آورده است.

نات کوین

نمی‌توان به طور قطعی گفت چه اتفاقی در انتظار نات کوین است؛ در لیست شدن نات کوین (Notcoin) تأخیر وجود خواهد داشت؟ یا قرار است با لیست شدن زودتر از موعد همه ما را قافل‌گیر کند! باید منتظر ماند و دید تیم نات کوین چه زمانی از اتفاقات پیش رو پرده برمی‌دارد.

تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی از طرف تیم نات کوین منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه جدید، در سایت ایران دکونومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array