به گزارش ایران دکونومی، تیم توسعه دهنده نات کوین روز جاری با انتشار پست‌های مختلف در کانال رسمی این بازی تلگرامی، جامعه نات کوین (Notcoin) را در جریان اتفاقات و همچنین تصمیمات تیم درخصوص توکن نات (Not) قرار دادند.

کسب ۷۰۰ هزار دلار توکن توسط جامعه نات کوین در هفته گذشته

در پست اول این تیم اعلام شده که در هفته گذشته جامعه نات کوین (Notcoin) مقدار ۵۶,۱۰۰,۷۹۴ توکن معادل ۷۰۰ هزار دلار به‌دست آوردند.

در ادامه همین پست گفته شده که ۶,۹۵۱,۲۷۸ توکن به صندوق اکوسیستم نات کوین ارسال شده و همین تعداد توکن سوزانده شده است.

با توجه به عملکرد عالی مدل Explore، در هفته‌های آینده به کاربران جدید اجازه داده خواهد شد تا به سطوح مختلف دسترسی پیدا کرده و صدها محصول جدید به Explore اضافه کنند.

در آخرین توضیح پست اول گفته شده که کاربران سطوح Platinum و Gold به لانچ‌ها و عرضه‌های توکن‌های خصوصی دسترسی خواهند داشت.

نات کوین سوزی

نات کوین‌ های خود را تا ۲۷ خرداد دریافت کنید!

در دومین پست امروز (۳۰ می، ۱۰ خرداد) که نات کوین در کانال خود منتشر کرده، از کاربران خواسته شده که توکن های نات کوین (Not) خود را تا تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) از ربات این بازی تلگرامی خارج کنند.

در این پست تاکید شده که این موضوع شامل کاربرانی که توکن های نات کوین خود را استیک کرده‌اند، نمی‌شود.

تیم نات کوین گفته است که پیشنهاد ویژه استیک در حال حاضر به پایان رسیده، ولی به‌زودی سطوح و بخش Explore برای کاربران جدید باز خواهد شد.

برنامه تیم برای توکن‌هایی که تا تاریخ اعلام شده از ربات تلگرامی خارج نشده، این است که قسمتی از آنها برای تأمین مالی توسعه آینده استفاده خواهد شد و بخشی از آن سوزانده می‌شود.

خارج کردن نات کوین از ربات تلگرام

نات کوین یک میم کوین نیست!

در آخرین پستی که در کانال تلگرام این توکن دیده می‌شود، آماری از هولدرهای آنچین چند میم کوین در کنار نات کوین منتشر و نوشته شده که نات کوین یک میم کوین نیست.

همچنین درمورد آمار اعلام شده، یادآور شده که نات کوین های استیک شده در این آمار آورده نشده است.

نات کوین (Notcoin): 1.6M
شیبااینو (Shibainu): 1.4M
بونک (Bonk): 731K
په په (Pepe): 235K

نات کوین، شیبااینو، په په، بانک
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array