به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، توکن وِن (WEN) یکی دیگر از میم کوین‌های جنجالی مبتنی بر شبکه بلاکچین سولانا است که اخیراً با جهش 72.64 درصدی در حجم معاملات روزانه خود، سر وصدای زیادی در بازار به پا کرده است. حجم معاملات 24 ساعته این میم کوین که با علامت اختصاری WEN عرضه شده است، از شیبا اینو (SHIB) دومین میم کوین بزرگ بازار پیشی گرفته و همزمان با جهش قیمت به محدوده 0.0001454 دلار، موج گسترده‌تری از هیجانات را در بخش میم کوین‌های بازار به راه انداخته است.

نمودار میم کوین سولانا

دوج کوین (DOGE) با ارزش بازار بیش از 11 میلیارد دلار خود، علیرغم کاهش 5.10 درصدی قیمت طی یک هفته گذشته همچنان بزرگترین میم کوین بازار باقی مانده است. در همین حال، توکن‌های بانک (BONK) و شیبا اینو (SHIB) نوساناتی منفی را تجربه کردند.

در این گروه، وِن علیرغم افت 100 درصدی در بازه هفتگی، با جهش یکباره 46.44 درصد خود، بخشی از این شکست را جبران کرد. حجم معاملات 120 میلیون دلاری 24 ساعته این دارایی گویای این است که WEN توانسته است علاقه شدید معامله‌گران را به خود جلب کند و گام موثری در هدف اولیه خود یعنی رسیدن به بیش از یک میلیون کیف پول فعال، بردارد. به نظر می‌رسد که استراتژی ایردراپ WEN بخشی از یک ابتکار گسترده برای گسترش هرچه بیشتر این اکوسیستم بوده است. همانطور که قبلاً گفتیم، در نتیجه این ایردراپ، حجم معاملات در صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر از صرافی مبتنی بر اتریوم یونی سوآپ (Uniswap V3) هم فراتر رفته و تا این لحظه به عدد 519.8 میلیون دلار رسیده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array