به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، روز دوم نوامبر (11 آبان)، پلتفرم اسکای ماویس (Sky Mavis)، سازنده بازی محبوب نبرد هیولایی مبتنی بر توکن‌های غیرمثل اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، از آغاز همکاری خود با استودیوی بازی‌سازی کره‌ای اَکت گیمز (Act Games) با هدف وارد کردن انواع فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی ژاپنی به بلاکچین اصلی خود یعنی رونین (Ronin) خبر داد.

اولین بازی ژاپنی در بلاکچین رونین

به گزارش کوین تلگراف، به دنبال این مشارکت، Zoids Wild Arena اولین محصولی خواهد بود که به شبکه بلاکچین رونین متصل می‌شود که از سری انیمیشن‌های برنده جایزه تامی (Tomy) بزرگترین سازنده اسباب‌بازی ژاپنی الهام گرفته شده است. لازم به ذکر است که اولین بار در سال 1983 از این محصول به عنوان یک فیگور پلاستیکی رونمایی شد. فرنچایزهای دیگری که قرار است به این شبکه بلاکچین مهاجرت کنند عبارتند از Hello Kitty Aggretsuko و Bubble Bobble.

بازی Zoids Wild Arena

ترانگ گوین (Trung Nguyen)، بنیانگذار و مدیر عامل اسکای ماویس در خصوص این توسعه و همکاری گفت: ” اَکت گیمز در گسترش IPهای نمادین و ارتقای سطح تعامل بازیکنان برتری مشهودی دارد. این همکاری به ما اجازه می‌دهد آموخته‌ها و تخصص‌های وب 3 خود را با یک IP نوستالژیک که توسط یک پایگاه طرفداری بزرگ پشتیبانی می‌شود ترکیب کنیم.” مشوق‌های اولیه این طرح شامل NFTهای Zoids و ایردراپ توکن برای کاربرانی است که برای انجام بازی به کیف پول رونین خود مهاجرت می‌کنند. گفتنی است که اَکت گیمز از سال 2019 تاکنون چهار محصول به سبک آرکید با فروش خالص 6.4 میلیون دلار و بالغ بر 3 میلیون دانلود، روانه بازار کرده است.

بازی مشهور اکسی اینفینیتی اسکای ماویس نیز از زمان عرضه تاکنون، رکورد 4.2 میلیارد دلار حجم فروش NFT، میلیون‌ها کاربر فعال روزانه در دوران اوج خود و 1.3 میلیارد دلار درآمد را به ثبت رسانده است. در همین حال، بلاکچین بازی مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم رونین، از نظر تراکنش‌های فروش NFT، پس از اتریوم در رتبه دوم قرار دارد. این شرکت در حال حاضر در ویتنام و سنگاپور مستقر است و تاکنون چند دور جمع‌آوری سرمایه موفق با مشارکت سرمایه گذارانی مانند اندریسن هوروویتز (Andreessen Horowitz)، پارادایم (Paradigm)، لیبرتوس (Libertus)، مارک کوبان (Mark Cuban) و بایننس (Binance) برگزار کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array