به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی مایکروسافت با انتشار پستی جدید در وبلاگ خود اعلام کرد که مرورگر Edge به یک منوی اشتراک‌گذاری جدید مجهز شده است.

این کمپانی در سال 2021 از یک منوی اشتراک‌گذاری آپدیت‌شده رونمایی کرده بود که روند ارسال لینک‌ سرویس‌های مختلفی مانند ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی را برای کاربران آسان‌تر ساخت.
حالا پس از گذشت دو سال، این غول تکنولوژی تصمیم گرفته تا این منوی به‌اشتراک‌گذاری را به‌نوعی نونوار کرده و امکانات آن را بهبود دهد. منوی جدید ارائه‌شده فعلاً فقط در دسترس کاربران آزمایشی Edge Canary قرار دارد.

با توجه به تصویر زیر، منوی اشتراک‌گذاری مرورگر Edge دارای طراحی جدید و UI کاملاً تازه‌ای می‌باشد. همچنین، دکمه مخصوص به‌اشتراک‌گذاری (Share) از این پس در کادر مخصوص address bar قرار خواهد گرفت.

مرورگر Edge

قابلیت‌های جدید این منو در مرورگر Edge

  • قابلیت کپی کردن آدرس URL
  • قابلیت ایجاد QR کد برای آدرس URL
  • قابلیت ارسال آدرس URL به دستگاه‌های موبایل
  • قابلیت به‌اشتراک‌گذاری لینک سرویس‌های محبوب و پرکاربردی مانند شبکه اجتماعی فیسبوک، پلتفرم X (توییتر سابق)، سرویس ایمیل‌ Outlook، پلتفرم لینکدین و غیره

مایکروسافت در پست تازه خود به کاربران اعلام کرده که نسخه جدید این منوی به‌اشتراک‌گذاری در هفته‌های آتی در دسترس کاربران آزمایشی کانال توسعه‌دهندگان و سپس بتای Edge قرار خواهد گرفت.

منبع: mspoweruser

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array