به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کمپانی eBay امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ویدمی ناینی به‌عنوان رئیس بخش بازارهای جهانی در این شرکت منصوب شده است. این بخش پوشش دهنده رشد کمپانی eBay در مناطق جنوب‌شرقی آسیا، هند، اروپای شرقی، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین است.
قبل از انتصاب در این عنوان شغلی، ناینی مسئولیت کسب‌وکارهای مناطق جنوب‌شرقی آسیا و هند را برعهده داشت.

ویدمی ناینی به‌مدت 18 سال است که در کمپانی eBay مشغول به‌‌کار است و از پروژه‌های پیشین او می‌توان به سرمایه‌گذاری استراتژیک این شرکت در شرکت تجاری هندی Flipkart اشاره کرد.

ناینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: “اقتصاد دیجیتال در بازار این مناطق روزانه درحال رشد و بهبود است، و بخش عمده این رشد مدیون موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. پلتفرم‌‌های آنلاین تجاری جهانی مانند eBay، قادر به ایجاد انقلابی در روند صادرات این بیزینس‌ها و گسترش و تحول حوزه فعالیت آنها هستند.”

eBay

کشورهای تحت حمایت eBay در این ناحیه

در اعلامیه انتصاب ناینی به‌عنوان رئیس جدید این بخش، کمپانی eBay همچنین به گزارشی منتشر شده در سال 2022 اشاره کرد که با توجه به آن 99 درصد از کسب‌وکارهای کوچک فعال در این پلتفرم، درحال حاضر و در سطح سالانه محصولات خود را به‌طور میانگین به بیش از 25 کشور در سراسر جهان صادر می‌کنند.

به‌طور خاص در منطقه جنوب‌شرقی آسیا، حدود 68 درصد از کسب‌وکارهای کوچک فعال در 6 کشور مختلف از جمله، اندونزی – تایلند – ویتنام – مالزی – فیلیپین و سنگاپور، محصولات خود را به بیش از 10 بازار جهانی صادر می‌کنند.

ناینی در مصاحبه‌ای در ماه جولای سال 2022 درباره ایجاد رشد در بازار جنوب‌شرقی آسیا ابراز امیدواری کرد و گفت که مسیر موفقیت این ناحیه تازه آغاز شده است. او در این مصاحبه بیان کرد: “ما اخیراً شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری بوده‌ایم؛ خصوصاً با درنظر گرفتن این مسئله که کسب‌وکارهای فعال در این ناحیه درحال فروش و صادرات محصولات خود به اقصی نقاط جهان هستند. به نظر شخصی من، ما تازه اول راه هستیم و پلتفرم eBay پتانسیل بسیاری دارد تا فرصت‌ رشد و شکوفایی فوق‌العاده‌ای را در اختیار این مناطق قرار دهد.”

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array