به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، نئوبانک کُنی (neobank Cogni) اعلام کرده است که توکن‌های غیرقابل تعویض سولبوند حاوی اطلاعات «احراز هویت» (KYC) را برای دارندگان کیف پول رمزارزی خود عرضه می‌کند.

NFT مبتنی بر پالیگان، تأیید وب 2 احراز هویت مشتریان را که توسط بانک در هنگام افتتاح حساب انجام می‌شود، به محیط وب 3 منتقل می‌کند.

کُنی که از طریق یک بانک سنتی نیویورک پوشش شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده را دارد، کیف پول رمزارزی چند زنجیره‌ای غیرحضوری خود را در ژانویه (دی 1401) معرفی کرد.

کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال و NFT را در کیف پول ارسال، دریافت و نگهداری کنند. همچنین می‌توانند به صورت اختیاری، NFT غیرقابل انتقال را مینت کنند که برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) سپس می‌توانند با اجازه مالک رمزگشایی کنند.

NFT

قصد بانک ایجاد یک تجربه کاربری بهبود یافته است. بنیانگذار و مدیر عامل کنی آرچی راویشانکار (Archie Ravishankar) به کوین تلگراف گفت:

“دلیلی که چرا افراد کریپتو کنجکاو واقعاً نتوانسته‌اند از تمرکززدایی استفاده کنند، بدیهی است که تجربه کاربر و مورد دوم اعتماد به اکوسیستم است.”

راویشانکار افزود: “همه می‌دانند که چگونه از بانکداری دیجیتال استفاده کنند. کیف پول رمزارزی در جریان تجربه بانکی عادی در دسترس است.”

اطلاعات احراز هویت سطح بانک موجود در NFT الزامات آن در ایالات متحده را برآورده می‌کند و بدون هیچ اقدام دیگری در دسترس DAppهای شریک خواهد بود. کنی ایجاد بازاری از DAppها را پیش‌بینی می‌کند که می‌توان به آن متصل شد.

— کوین‌نیوز‌بست (@CoinnewsB) 11 مارس 2020

پس از ورشکستگی شرکت‌های بزرگ رمزارزی در زمستان کریپتو که پول مشتریان در کیف‌پول‌ها به مشکل برخورد، استفاده از کیف‌پول‌های شخصی افزایش یافته است. کنی سولبوند ان‌اف‌تی (Cogni soulbound NFT) ابتدا در دسترس کاربران منتخب قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود در تابستان برای عموم باز شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array