به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، از 8 می (18 اردیبهشت)، احراز هویت (KYC) برای همه محصولات و خدمات ارائه شده توسط صرافی ارزهای دیجیتال بایبیت (Bybit) اجباری خواهد بود.

طبق به‌روزرسانی 24 آوریل (4 اردیبهشت)، کاربران بایبیت که تا 8 می KYC را تکمیل نکرده‌اند، فقط می‌توانند «مواضع یا سفارش‌های باز موجود را ببندند، وام‌ها را برگردانند یا برداشت کنند. هرگونه فعالیت تجاری جدید محدود خواهد شد.» قبل از به‌روزرسانی، کاربران که احراز هویت انجام نداده بودند، بایبیت محدودیت برداشت روزانه 20,000 تتر و محدودیت برداشت ماهیانه 100,000 تتر داشتند.

بایبیت

محدودیت‌های برداشت بایبیت. منبع: Bybit

کاربرانی که سطح یک KYC را در بایبیت تکمیل کردند، بسته به سطح وضعیت VIP خود، محدودیت برداشت بین 1 میلیون تتر (USDT) تا 12 میلیون USDT دارند. همانطور که توسط بایبیت نوشته شده است:

“بایبیت تضمین می‌کند که اطلاعات شخصی شما برای حفظ حریم خصوصی و امنیت رمزگذاری شده و محافظت می‌شود و تنها با هدف تأیید هویت شما برای ارائه خدمات بهتر به شما استفاده می‌شود و نه به اشتراک گذاشته می‌شود و نه برای هیچ بازاریابی تغییر کاربری داده می‌شود.»

این صرافی گفت که اجرای اقدامات جدید KYC از 15 دقیقه تا 48 ساعت زمان می‌برد. در حمایت از این تصمیم، بایبیت نیاز به امنیت و انطباق، جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی، و ارائه خدمات و راحتی بیشتر در صورت از دست دادن اعتبارنامه‌ها را مشخص کرد.

بایبیت توسط کارآفرین چینی، بن ژو (Ben Zhou) در سال 2018 (1397) تاسیس شد و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در دبی است. در اوایل این ماه، آژانس خدمات مالی ژاپن به دلیل انجام تجارت در داخل کشور بدون ثبت نام مناسب، این شرکت را نشانه‌گذاری کرد. ماه گذشته، این صرافی یک کارت نقدی مبتنی بر مسترکارت را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌داد به صورت کریپتو پرداخت کنند. این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که بایبیت انتقال دلار ایالات متحده را پس از فروپاشی بانک سیلورگیت (Silvergate) متوقف کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array