به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، طبق داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، به تازگی پالیگان (MATIC) جهشی عظیم در حجم تراکنش‌های بزرگ خود را شاهد بوده است. نرخ این تراکنش‌ها در 24 ساعت گذشته افزایش 2930 درصدی را ثبت کرده است. حجم معاملات بزرگ پالیگان (MATIC) نیز به مرز 123 میلیون دلار رسیده است.

طبق تعریف، شاخص حجم معاملات بزرگ برآوردی از کل مبلغ معامله شده توسط نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی در یک روز معین ارائه می‌دهد. طبق استانداردهای پلتفرم IntoTheBlock، تراکنش‌های بزرگ به عنوان نقل و انتقالاتی با ارزش بیش از 100,000 دلار تعریف می‌شوند. افزایش این معیار می‌تواند نشان دهنده این واقعیت باشد که سرمایه‌گذاران نهادی یا نهنگ‌ها فعالانه مشغول خرید یا فروش یک ارز هستند.

پرایس اکشن پالیگان (MATIC)

قیمت پالیگان از روز 29 ژوئن (8 تیر) در حال افزایش بوده است و برای چهارمین روز متوالی موفق شد کندل سبز رنگی را به ثبت برساند. این دارایی دیجیتال روز 3 جولای (12 تیر) به بالاترین سطح قیمت در طی سه هفته گذشته یعنی 0.721 دلار رسید و پس از آن، اندکی کاهش را تجربه کرد و به سطح کنونی خود در حدود 0.7002 دلار بازگشت. این رقم افت 0.65 درصدی در 24 ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه قیمت پالیگان
نمودار روزانه قیمت پالیگان (MATIC )؛ منبع: coinmarketcap

این توکن طی هفت روز گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است. این دارایی در ادامه روند صعود خود در نزدیکی میانگین متحرک ساده 50 در تراز 0.757 دلار با مقاومت سختی مواجه است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که قیمت در نزدیکی سطح 0.60 دلار حمایتی قدرتمند ایجاد کرده است.

پروتکل اثبات سهام (PoS) پالیگان قرار است با یک به‌روزرسانی جدید با نام Inborg تغییرات زیادی را تجربه کند. پس از اینکه این شبکه در اوایل سال جاری با چندین حمله سازماندهی مجدد وسیع مواجه شد، محققان پالیگان لبز (Polygon Labs) بر آن شدند تا با بررسی‌ علل این اتفاق که به کیفیت تجربه کاربری و ثبات زنجیره آسیب وارد کرد، راه‌حل‌هایی برای جامعه ارائه کنند.

چارچوب پروپوزال بهبود شبکه پالیگان (PIP) که شباهت زیادی به معماری EIP دارد، به عنوان یک لایه هماهنگ کننده برای همه به‌روزرسانی‌های پروتکل اثبات سهام پالیگان عمل می‌کند. نسخه Inborg که توسط چارچوب PIP ارائه شده است، از دو پروپوزال اصلی تشکیل شده است.

مورد اول، Indore (PIP-12) است که بهبودی در مکانیسم همگام‌سازی برای بهبود پایداری شبکه است و مورد دوم، Aalborg (PIP-11) نام دارد و مفهوم “Milestones” را برای نهایی شدن سریعتر تراکنش‌ها در شبکه پالیگان معرفی می‌کند. ارتقای Inborg یک فرآیند دو مرحله‌ای است که برای بهبود پایداری شبکه و زمان نهایی شدن تراکنش‌ها طراحی شده است. جامعه پالیگان برای راه‌اندازی Aalborg در ماه آینده به اجماع نظر رسیده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array