به گزارش ایران دکونومی، مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات کافه‌بازار، در اطلاعیه‌ای با اشاره به همکاری‌های قبلی این شرکت با آژانس‌های تبلیغاتی دیما و تپسل در سال‌های گذشته گفت: با ورود این دو همکار جدید، تعداد همکاران کافه بازار در حوزه تبلیغات افزایش یافته است. این تغییرات و افزودن همکاران جدید به تیم تبلیغاتی کافه‌بازار به امید بهبود و گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی این شرکت انجام شده است. اکنون کافه‌بازار با چهار آژانس تبلیغاتی همکاری می‌کند.

دارت‌ادز یک پلتفرم اد اکسچنج است؛ اد اکسچنج‌ها پل ارتباطی بین تبلیغ‌دهنده‌ها و تبلیغ‌گیرنده‌ها هستند و به بهتر دیده شدن تبلیغات کمک می‌کنند. دارت‌ادز این قابلیت را دارد تا کاربر از این طریق کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کرده و نتایج آن را رصد کند.

آژانس دیجیتال یکتانت نیز مانند دارت‌ادز به کسب‌وکارهای دیجیتال امکان دیده شدن می‌دهد و وظیفه تبلیغات برای کسب‌وکارهای دیجیتال را بر عهده دارد. این شرکت با استفاده ابزارهای تبلیغاتی و با استراتژی‌های هدفمند، کمک می‌کند تا برندها بهتر دیده شوند و بازاریابی مؤثرتری را پیاده کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ یکتانت با ارائه راهکارهای شخصی‌سازی محتوا، به کسب و کارها در بهبود تجربه مشتری و جذب مخاطبان هدف کمک کرده و به عنوان یک نهاد قابل اعتماد و متخصص در حوزه تبلیغات دیجیتال، تلاش می‌کند تا بهترین نتایج را برای مشتریان خود ارائه بدهد.

همکار

قبل از این دو آژانس تپسل و دیما در زمینه تبلیغات همکار کافه‌بازار بودند و حالا با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به ۴ آژانس افزایش یافته است.

بازار همواره در راستای افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و همچنین ارتقاء سطح خدمات بازار تلاش نموده و با همین رویکرد، گزینه‌های متنوعی را برای بهره‌گیری از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم نموده است.

هدف کافه‌بازار ایجاد کانال توزیع مناسب برای برنامه‌های تولیدشده در ایران می‌باشد. محصولات کافه‌بازار را می‌توان در سه دسته تقسیم‌بندی کرد: برنامه پرمخاطب بازار برای دانلود برنامه‌های اندرویدی، برنامه‌ نیازمندی‌های دیوار و شبکه تبلیغات موبایل عدد برای تبلیغ بر روی اپلیکیشن‌ها.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array