به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مدیر سازمان غیرمتمرکز خودمختار مستقر در ژاپن (DAO) یعنی سوشی (Sushi)، جرد گری (Jared Grey) و مشاور او اظهار داشتند که تا آنجا که آنها می‌دانند، هیچ کس مرتبط با سوشی قوانین امنیتی فدرال ایالات متحده را نقض نکرده است. گری اطمینان داد که با احضاریه‌ای از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همکاری می‌کند.

در بیانیه 8 آوریل (19 فروردین)، گری به متداول ترین سؤالات جامعه در مورد احضاریه در قالب سؤالات متداول (FAQ) پاسخ داد.

او پیشنهاد کرد که مشخص نیست آیا SEC در آینده احضاریه‌های بیشتری را برای افراد مرتبط با سوشی صادر خواهد کرد یا خیر.

گری گفت: “ما نمی‌دانیم آیا SEC ادعا کرده است که احضاریه‌ای را برای هر شخص یا نهاد دیگری که معتقد است نماینده جامعه سوشی است ارائه کرده است یا خیر.”

گری و وکیلش به جامعه اطمینان دادند که تحقیقات به هیچ وجه مستلزم هیچ تخلفی نیست و گفتند:
“تحقیق به این معنی نیست که SEC به این نتیجه رسیده است که جرد، اینترنت ثری سافتور کمپانی (Internet Three Software Company) یا سوشی هیچ قانونی را نقض کرده است. همچنین، بررسی به این معنا نیست که SEC نسبت به هر شخص، نهاد یا دارایی نظر منفی دارد.”

گری صندوق دفاع قانونی سوشی دائو، یک صندوق اختصاصی 3 میلیون دلاری را که او در 21 مارس (1 فروردین 1402) پس از ابلاغ احضاریه به جامعه پیشنهاد کرد، تصدیق کرد و اظهار داشت که او در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که بودجه کافی برای رسیدگی به نیازهای قانونی برای تداوم عملیات و محافظت از هسته اصلی مشارکت کنندگان وجود دارد.

سوشی

وی تاکید کرد: هرگونه وجوه استفاده نشده در صندوق دفاع قانونی سوشی دائو به شرط تامین تمام هزینه‌های قانونی مسترد خواهد شد.

به دنبال این بیانیه، گری در 9 آوریل (20 فروردین) به دنبال کنندگان توییتر خود گفت که می‌توانند انتظار داشته باشند که مدل نقدینگی متمرکز جدید استقرار یافته ورژن 3 سوشی، هفته آینده رسما معرفی شود.

ما هنوز به طور رسمی ورژن 3 (V3) را در سوشی معرفی نکرده‌ایم، اما شاهد افزایش 100 درصدی در ارزش کل قفل شده ورژن 3 در 24 ساعت گذشته بوده‌ایم. در هفته‌های آتی همه چیز جالب خواهد شد و بیش از 30 شبکه از V3 در دومین دکس (DEX) سوشی پشتیبانی می‌کنند.
— جارد گری (@jaredgrey) 8 آوریل 2023

گری به کوین تلگراف گفت که «نمی‌تواند بیش از آنچه پرسش‌های متداول ارائه می‌دهد، اظهارنظر کند».

این پس از انتشار اخباری در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن 1401) منتشر شد مبنی بر اینکه میکردائو (MakerDAO)، ناشر دای (Dai)، یک صندوق دفاع حقوقی 5 میلیون دلاری را راه اندازی کرد تا به عنوان یک ابزار خودبیمه‌ای برای شرکت کنندگان خود عمل کند، با توجه به اینکه توسعه دهندگان اشاره کردند که چنین هزینه‌هایی را نمی‌توان از طریق بیمه سنتی منتقل کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array