به گزارش ایران دکونومی و به نقل از روابط عمومی اونیکس، مذاکره با حاتمی از بسیار قبل‌تر آغاز شده و در نهایت، این همکاری به صورت رسمی آغاز شده است.

علیرضا حاتمی متولد ۱۳۶۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارآفرینی بین‌الملل از دانشگاه مدیریت تهران و دکترای حرفه‌ای کسب و کار با گرایش بازاریابی است و سابقه همکاری‌های طولانی با مجموعه‌های بزرگ صنعتی ایران دارد.

علیرضا حاتمی در تیرماه، مدیریت عامل استارت‌آپی در حیطه املاک و مستغلات به نام «ملاک» زیر مجموعه هلدینگ عقیق را پذیرفت و با توسعه آن به یک مجموعه استارت‌آپ تخصصی با نام «امتودیو» توانست عقیق را مجاب به افزایش سرمایه گذاری در آن نماید. ملاک یکی از استارت آپ‌های ایجاده شده در اونیکس بود که توانست در سال ۱۳۹۸، از عقیق جذب سرمایه کند.

اونیکس به عنوان اولین کارخانه کسب و کار ایران با بنیان گذاری مهران شیخ سجادیه در سال ۱۳۹۷، بخش دیگری بود که با سرمایه گذاری این هلدینگ و با مشارکت مسعود صرامی، مالک مجموعه سیتی سنتر و شهرک سلامت اصفهان فعالیت می‌کرد که با تغییرات ساختاری در آن حاتمی به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

حاتمی در این خصوص می‌گوید: در حال حاضر امتودیو و اونیکس در یک مکان مستقر شده‌اند اما ساختار عملیاتی کاملا مستقلی دارند؛ چرا که ماموریت‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند و فعلا تصمیمی برای ادغام آن‌ها وجود ندارد. البته بسیار امیدواریم که همکاری این دو مجموعه در کنار هم، منجر به خلق ارزش‌هایی جدید‌تر شود.

هلدینگ ساختمانی عقیق، یکی از بزرگترین انبوه‌سازان ایران است که آغاز فعالیت آن از سال ۱۳۸۶ بوده و تاکنون ساخت چندین هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

کانال یوتیوب ایران دکونومی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array