به گزارش ایران دکونومی و به نقل از روابط‌ عمومی نوبار؛ این استارتاپ و سامانه هوشمند اسباب‌کشی و باربری درون‌شهری، به تازگی ۵ سالگی خود را جشن گرفته است. نوبار دراین سال‌‌ها سرویس‌های متعددی از جمله خدمات از صفر تا صد در کلیه فرآیند اسباب‌کشی مانند بسته‌بندی کامل وسایل، جابه‌جایی اسباب منزل و چیدمان وسایل بعد از اسباب‌کشی، را انجام داده است. یکی از مهم‌ترین سرویس‌های نوبار، قیمت‌گذاری هوشمند و شفاف است. از نظر پرهام قبادی، مدیرعامل نوبار، این نوع قیمت‌گذاری یکی از راه‌حل‌های نوبار برای دستیابی هرچه بیشتر به حقوق مشتریان و تیم‌های جابه‌جایی نوبار است.

او در این باره گفت: کاربران می توانند قیمت را از باربری‌های دیگر استعلام کنند و اگر قیمت کمتر از نوبار اعلام کردند تعهد نوبار این است تا اسباب‌کشی را با همان قیمت انجام دهد. در محاسبه قیمت نهایی جابه‌جایی به صورت هوشمند الگوریتم‌هایی مانند مسافت، ترافیک، تعداد طبقات، تعداد کارگر، تعداد وسایل سنگین و غیره تاثیر دارند. نوبار با بهینه‌سازی فرآیندهای خود مانند تخصیص بهینه بار به تیم‌های باربری، استفاده از داده‌های ۶‌ ساله فعالیت در این صنعت برای بهینه‌سازی همیشگی الگوریتم‌های خود و هماهنگی بین تیم‌های مختلف مانند عملیات، رانندگان، فروش و مارکتینگ، به ارزان‌و  باکیفیت‌ترین شرکت باربری و اسباب‌کشی تبدیل شده است. ضمن اینکه اسباب کشی در نوبار محدودیت زمانی ندارد و هرچقد اسباب‌کشی زمان ببرد، قیمت استعلام شده یک ریال افزایش پیدا نخواهد کرد.

نوبار

نوبار چیست؟

نوبار یک پلتفرم باربری آنلاین برای یافتن و انتخاب ماشین و نیروی کار مناسب برای جابه‌جایی وسایل است. افراد و کسب‌وکارهایی که به جابه‌جایی بارهای خانگی تجاری و خاص نیاز دارند می‌توانند از خدمات باربری آنلاین نوبار استفاده کنند.

این پلتفرم هوشمند خدمات جانبی تخصصی ویژه هر نوع بار را نیز فراهم کرده است. از ویژگی‌های نوبار می‌توان به فرآیندهای استاندارد و شفاف در ساختار جامع و یکپارچه ناوگان تخصصی و نیروهای آموزش دیده حمل بار و دسترسی سریع اشاره کرد. کاربران استارتاپ نوبار می‌توانند از کیفیت خدمات متناسب با نوع و نیازشان به بار و همچنین ثبات قیمت در طول فرآیند سفارش‌دهی و جابه‌جایی بار مطمئن باشند. نوبار همچنین برای رانندگان و فعالان حوزه باربری فرصت درآمدزایی، امنیت و ارتقای سطح شغلی ایجاد کرده است.

طبق آنچه تیم نوبار می‌گوید آنها می‌خواهند تصویر عمومی از صنعت جابه‌جایی بار را متحول ساخته و میزان احترام به شخصیت انسان‌ها را در این صنعت هر روز ارتقاء ببخشند. استارتاپ نوبار کار خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۵۰ هزار حمل بار انجام داده است.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array