به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مجله اقتصادی فوربس، با خرید زمین در متاورس سندباکس (Sandbox) گامی موثر و مهم در راستای حضور برجسته و دائمی خود در دنیای وب3 (Web3) برداشت. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، زمینی در غرب قلعه دراکولا (Dracula’s Castle) و چند قطعه زمین در شمال جزیره هولد (HODL Island)، تجربه جدید فوربس در دنیای مجازی هستند که اکنون در دسترس عموم قرار دارند.

ویژگی‌های ساختمان مجلل فوربس در سندباکس

این مجله اقتصادی که در سال 1917 تأسیس شد، در توضیح اقدام اخیر خود نوشت:

«فضای ساخته شده شامل یک استخر مجلل، یک بار زیبا و یک گالری جامع است که برای جشن گرفتن مشارکت‌کنندگان زیر 30 سال اختصاص دارد. هر یک از عناصر سازه به طور متفکرانه‌ای طراحی شده است تا محیطی جذاب و بصری را برای کاوش و تعامل بیشتر فراهم کند.»

ظاهراً در اطراف این مکان مجازی، کدهای QR متعددی پخش شده است که بازدیدکنندگان را به سمت کشف محتوایی انحصاری هدایت می‌کنند.

فوربس در متاورس سندباکس
اسکرین شاتی از حضور فوربس در متاورس سندباکس؛ منبع:The Sandbox

سندباکس به طور رسمی نوامبر 2023 برای معاملات تجاری افتتاح شد و برای کسب جایگاه برتر در دنیای متاورس با رقبای بزرگی مثل متا و اپل به رقابت پرداخت. امروزه، املاک و مستغلات متاورس به طور فزاینده‌ای مورد توجه شرکت‌ها و برندهای معتبر جهان قرار گرفته است، از آتلانتا بریوز گرفته تا شرکت فورد موتور و اکنون نیز فوربس، همگی به دنبال یافتن جایگاهی دائمی در این دنیای دیجیتال مبتنی بر وب3 هستند.

گفتنی است که علیرغم فروکش کردن تب و تاب متاورس نسبت به دوران اوج آن، پس از انتشار این خبر، قیمت توکن بومی سندباکس (SAND) با 3 درصد افزایش به 0.53 دلار رسید. این افزایش قیمت دوام زیادی نداشت و ارزش این دارایی اکنون با افت 1.70 درصدی به محدوده 50 سنت بازگشته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array