به گزارش ایران دکونومی، به نقل از روابط عمومی متریکس، این مجموعه یک پلتفرم هوشمند آنالیز موبایل‌مارکتینگ است که در نقش یک ابزار تحلیلگر عمل کرده و به بازاریابان و صاحبان اپلیکیشن‌های موبایلی کمک می‌کند تا نتایج کمپین‌ها و تبلیغات‌شان را در قالب گزارش‌های شفاف و قابل‌ فهم مشاهده کنند و در نتیجه برای استراتژی بازارایابی خود بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

آنچه باید درباره پوشه بدانید

پوشه یک سرویس ارسال خودکار پیام به مشتریان در بستر وب و موبایل است که از سال ۹۴ فعالیتش را به‌عنوان زیرساخت ارسال پوش‌نوتیفیکیشن شروع کرد و به مرور جای خود را بین صاحبان اپلیکیشن و وب‌سایت باز کرد و تبدیل به سرویسی پرطرفدار شد.

کسب‌و‌کارها با استفاده از سرویس پوشه و با ارسال خودکار پیام‌های شخصی‌سازی‌شده در بهترین زمان، می‌توانند مشتریان فعلی‌شان را حفظ کنند و نرخ بازگشت آنها را افزایش دهند؛ آنها این پیام‌های خودکار را می‌توانند از طریق کانال‌های پوش‌نوتیفیکیشن، اس‌ام‌اس، ایمیل و پیام‌های درون‌برنامه‌ای ارسال کنند.

با پیوستن پوشه به متریکس، از این پس مشتریان می‌توانند از مزیت‌هایی که در ادامه توضیح داده شده بهره‌مند شوند:

در متریکس برای استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن یک SDK یکپارچه طراحی شده است؛ یعنی کسب‌و‌کارها برای استفاده از تمامی خدمات اتریبیوشن و اتومیشن در پنل متریکس، تنها یک SDK را پیاده‌سازی می‌کنند، همچنین آنها با پیاده‌سازی این SDK می‌توانند از سایر ابزارهای مارکتینگ‌اتومیشن مانند ساخت جرنی و سگمنتیشن و… نیز بهره‌مند ‌شوند و از داده‌های اتریبیوشن نیز در بخش‌های مختلف مانند بخش‌بندی مشتریان‌شان استفاده کنند.

در نهایت کسب‌و‌کارها با استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن به طور هم‌زمان، پیام درست را در زمان درست و به مخاطب درست می‌رسانند.

در واقع می‌توان گفت که پیوستن پوشه به متریکس، امکان ایجاد یک تعامل داده‌محور را برای دیجیتال‌مارکترها فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و تنها در یک پنل، تمام فعالیت‌‌ و اقدامات مشتریان خود را رصد کنند و بر اساس آن، با مشتریان خود یک تعامل شخصی‌سازی‌شده بسازند.

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array