به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، متامسک (MetaMask) ارائه‌دهنده خدمات کیف پول رمزارزی و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) از راه‌اندازی یک ویژگی جدید در این کیف پول خبر داده است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای رمزپایه خود را مستقیماً از طریق Portfolio Dapp خود با ارز فیات خریداری کنند. هدف از این حرکت، ارائه روشی آسان‌تر برای خرید ارزهای دیجیتال با ارز فیات برای کاربران است. در بیانیه متامسک آمده است:

«ما روباه‌های متامسک مفتخریم اعلام کنیم که ویژگی جدید خرید رمزارز ما اکنون در Portfolio Dapp نیز در دسترس شما قرار دارد تا تجربه خریدی ساده و آسان را در اختیار شما قرار دهد.»

این ویژگی جدید که باعنوان «Buy Crypto» عرضه شده است، به کاربران متامسک این امکان را می‌دهد تا با استفاده از روش‌های پرداخت مختلف، از جمله دبیت کارت یا کارت‌های اعتباری، پی‌پال (PayPal)، حواله‌های بانکی و اتاق پایاپای الکترونیکی (ACH)، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

این سرویس برای کاربران در بیش از 189 کشور جهان عرضه خواهد شد و بیش از 90 توکن را در هشت شبکه مختلف از جمله اتریوم، پالیگان، آربیتروم، بایننس اسمارت چین، آوالانچ، فانتوم، آپتیمیزم و سلو ارائه خواهد کرد.

متامسک

خرید مستقیم رمزارز در متامسک

برای دسترسی به این ویژگی، کاربران متامسک می‌توانند کیف پول‌های خود را به Portfolio Dapp متصل کنند یا روی دکمه خرید (Buy) در افزونه کیف پول متامسک (MetaMask ) خود کلیک نمایند. کاربران می‌توانند از آنجا منطقه، روش پرداخت، توکن و شبکه مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را نهایی کنند.

در این ویژگی فاکتورهای مختلفی مانند موقعیت مکانی کاربر و مقررات محلی نیز در نظر گرفته شده است تا قیمتی سفارشی برای هر خرید ارائه گردد. هنگامی که کاربر یک مظنه قیمت را انتخاب کرد، برای تکمیل تراکنش به وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات شخص ثالث هدایت می‌شود. سپس وجوه مستقیماً به کیف پول کاربر واریز می‌شود.

متامسک طی سال‌های فعالیت خود برای کمک به کاربران جدید در این پلتفرم با سازمان‌های مختلف همکاری کرده است. برای مثال، در سال 2022، این کیف پول با همکاری پی‌پال امکان خرید و انتقال اتر را برای کاربران خودفراهم کرد. این سرویس که روز 14 دسامبر (23 آذر 1401) رسماً راه‌اندازی شد، کاربران را قادر می‌سازد تا با ورود به برنامه موبایلی متامسک، اتریوم (ETH) را از طریق پی‌پال در کیف پول خود خریداری کرده و سپس آنها را به حساب پی‌پال خود هدایت کنند تا تراکنش آنها تکمیل گردد.

علاوه بر این، روز 21 مارس (1 فروردین)، متامسک خبر ادغام با ارائه‌دهنده خدمات فین‌تک کریپتو یعنی مون‌پی (MoonPay) را منتشر کرد. این همکاری به کاربران نیجریه‌ای اجازه می‌دهد رمزارز مورد نظر خود را از طریق نقل و انتقالات بانکی فوری خریداری کنند. اکنون ویژگی جدیدی که در نسخه موبایلی متامسک و Portfolio DApp ارائه شده است، راه ساده‌تر و ارزان‌تری را برای خرید رمزارز بدون استفاده از کارت‌های اعتباری ارائه می‌دهد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

منبعcointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array