به گزارش ایران دکونومی، نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق وام ازدواج جوانان را ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان را ۳۰۰ میلیون تومان تعیین می‌کند تا با این کار از جوانان حمایت شود.

 باتوجه به شرایط اقتصادی موجود، زندگی‌های امروز، هزینه های زیادی درپی دارند و یکی از پر هزینه‌ترین و البته، بهترین و شیرین‌ترین اتفاق‌های زندگی، ازدواج می‌باشد.

وام ازدواج یکی از تسهیلاتی است که خیلی از جوانان سراغ گرفتنش می‌روند؛ وامی که بیشترین متقاضی را بین تمام تسهیلات در اختیار دارد، چون کمترین میزان سود در سیستم بانکی ایران متعلق به این وام است. نرخ سود تسهیلات ازدواج با تغییرات سالانه، معمولا ۴ درصد باقی می‌ماند.

محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس در صفحه توییتر شخصی خود نوشت:

سازمان برنامه و بودجه همچون سال گذشته، چگونگی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را از لایحه بودجه حذف کرد و اختیارش را به شورای پول‌ و اعتبار داد.

در کمیسیون تلفیق وام ازدواج برای پسران زیر ۲۵ و دختران زیر ۲۳ سال، ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان ۳۰۰ میلیون، به تصویب رسید.

 متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج، می توانند از طریق این سامانه، به نشانی اینترنتی Ve.Cbi.Ir، به صورت غیر حضوری و آنلاین، برای دریافت وام ازدواج، اقدام نمایند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array