به گزارش ایران دکونومی،سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از ۱۶ بهمن ماه تا ساعت ۱۵ تا ساعت روز سه‌شنبه هفته گذشته (۲۴ بهمن ماه) برای متقاضیان خودروهای وارادتی بازگشایی شد.

کلیه متقاضیان واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانستند پس از تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب (ویژه متقاضیان جدید)  در این بازه تعیین شده اقدام به ثبت‌ یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

متقاضیان باید ، تا ۴۸ ساعت قبل از اتمام مهلت ثبت‌نام خودروها، یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه را به نام خودرو وارداتی، وکالتی و مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان را در این حساب مسدود می‌کردند.

 در این دوره متقاضی فقط امکان انتخاب یک خودرو از میان ۱۳ خودروی وارداتی عرضه شده را داشت. که  ١٠ مدل دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

زمان آزاد سازی پول های بلوکه شده متقاضیان خودروهای وارداتی

نامه‌ رفع مسدودی وجه متقاضیان جدید که برای ثبت‌نام این دوره، ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود مسدود کرده بودند، صادر شده و بر این اساس مشتریان از امروز (َ ۲۸ بهمن ماه) می‌توانند وجه مسدود شده‌ خود را برداشت کنند.

نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی کی اعلام می‌شود؟

زمان ثبت‌نام روز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) به پایان رسید و کار پایش و بررسی اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان آغاز شده است؛ و بر این اساس اعلام مهدی تقدسی- مدیر سامانه یکپارچه خودروها- امروز (شنبه) جلسه‌ی آن با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت برگزار خواهد شد و طی روزهای آینده، نتایج تخصیص مشتریان مشخص شد.

خودروهای عرضه شده در این دوره

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array