به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مایکل ون د پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر باتجربه بازار رمزارزها در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته است که میم کوین په‌په (PEPE) که به عنوان رقیب بزرگ‌ترین میم کوین بازار یعنی دوج کوین (DOGE) شناخته می‌شود، در حال آماده شدن برای آغاز یک رالی قدرتمند است. این تحلیلگر در ادامه صحبت‌های خود، چشم‌انداز فعلی چین لینک (LINK) و بیت‌کوین (BTC) را نیز مورد ارزیابی قرار داده است.

په‌په (PEPE) از SHIB و DOGE پیروی می‌کند

مایکل ون د پوپ، معتقد است که در میان افزایش اخیر قیمت دوج کوین (DOGE) و شیبااینو (SHIB)، په‌په (PEPE) نیز برای یک رالی بزرگ آماده می‌شود. وی اظهار داشت پس از اینکه مقاومت 0.00000127 دلاری به حمایت قابل اعتمادی تبدیل شد، به فکر انباشت این دارایی هستم:

«از آنجایی که به نظر می‌رسد میم کوین‌ها شتاب بیشتری پیدا کرده‌اند، من به دنبال یافتن بهترین امتیازات خرید برای په‌په (PEPE) هستم. من DOGE و SHIB را نیز در سبد دارایی خود دارم و په‌په (PEPE) گزینه بعدی من خواهد بود. شکستن سطح 0.00000127 دلار باعث جهش این ارز می‌شود.”

در زمان نگارش این مطلب، په‌په (PEPE) با 2.5 درصد افزایش در تایم فریم 24 ساعته، با قیمت 0.000001384 دلار معامله می‌شود. با نگاهی به نمودار قیمتی که این تحلیلگر به اشتراک گذاشته است، می‌توان دریافت که او انتظار دارد این روند صعودی در قیمت این میم کوین همچنان ادامه یابد و آغاز یک رالی واقعی پس از عبور از منطقه مقاومت 0.0000015 دلاری انتظاری منطقی خواهد بود.

نمودار روزانه قیمت په‌په (PEPE)
نمودار روزانه قیمت په‌په (PEPE)

اظهار نظر ون د پوپ درباره چین لینک و بیت کوین

ون د پوپ در خصوص چشم‌انداز فعلی شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین لینک (LINK) می‌گوید اگر قیمت تا حمایت 7.30 دلار کاهش یابد، می‌تواند فرصت خرید مناسبی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

نمودار روزانه چین لینک (LINK)
نمودار روزانه چین لینک (LINK)

در نهایت، وقتی صحبت از بیت کوین (BTC) به میان می‌آید، این تحلیلگر معتقد است:

«اخیراً تغییرات قیمت شگفت‌انگیزی را در بیت کوین شاهد بودیم. من همچنان معتقدم که این حرکت صعودی ادامه خواهد داشت. در واقع، من فکر می‌کنم که هنوز کف‌سازی اتفاق نیفتاده و فعلاً اصلاح بزرگی در پیش نخواهیم داشت. اگر حمایت 29000 دلاری را از دست بدهیم، من در قیمت 28200 دلار خرید خواهم کرد. اگر بتوانیم از 29700 دلار عبور کنیم، یعنی وقت مهمانی فرا رسیده است!»

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: en.coin-turk

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array