به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مایکل ون د پوپ، تحلیلگر و کارشناس شناخته شده دنیای رمزارزها، پیش‌بینی کرده است که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار یعنی بیت کوین (BTC) طی ماه‌های آینده به 50000 دلار خواهد رسید. ناگفته نماند که احساسات صعودی اخیر در بازار کریپتو منجر به افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ شده است.

روز 4 نوامبر، ون د پوپ در حساب رسمی خود در ایکس (X) به بحث و گمانه‌زنی درباره آینده بیت کوین پرداخت و پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی خود را با دنبال‌کننده‌های خود به اشتراک گذاشت.

این تحلیلگر پیشنهاد کرد که رشد اخیر بیت کوین در بازار صعودی به دلایل مختلفی از جمله حدس و گمان‌های پیرامون  تایید ETF و چندین عامل دیگر اتفاق افتاده است. او گفت، عبور بیت کوین از مقاومت 30000 دلار شرایط قابل مقایسه‌ای را با مقاومت 6000 دلاری در سال 2019 ایجاد کرده است.

نمودار قیمت بیت کوین

او گفت که اگر رشد بیت کوین در بازار ادامه یابد، این احتمال وجود دارد که پیش از رویداد هاوینگ در ژانویه 2024 قیمت به 45000 تا 50000 دلار برسد و این روند صعودی داشته باشد. این احتمال با پیش‌بینی تایید یک صندوق قابل معامله در بورس معاملات اسپات بیت کوین در آینده نزدیک، تقویت می‌شود.

از طرفی، فدرال رزرو نرخ بهره را بدون تغییر رها کرد اما تاکید نمود که نیاز به افزایش مجدد نرخ بهره قبل از پایان سال و اعمال یک سیاست پولی سختگیرانه در این مدت وجود دارد.

گفتنی است که در این لحظه رمزارز اول بازار با 0.77 درصد رشد روزانه، بالاتر از مقاومت 35 هزار دلاری معامله می‌شود و ارزش بازار آن به حدود 686.11 میلیارد دلار می‌رسد که بیش از 52 درصد از کل ارزش بازار کریپتو را تشکیل می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array