به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یکی از محدودیت‌های کلیدی مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer) اندازه تصاویری بود که در آن ایجاد می‌شد. تا قبل از آپدیت جدید، این ابزار هوش مصنوعی فقط به کاربران اجازه می‌داد تصاویری را در قالب مربعی شکل (1024 در 1024) ایجاد کنند. با وجود اینکه این قالب مربعی ممکن بود نیازهای مختلف بسیاری از کاربران را رفع کند، ولی بی‌شک کاربران به دنبال گزینه‌های بیشتری برای تعیین سایز تصویر بودند. با توجه به همین نیاز، مایکروسافت قابلیت پشتیبانی از دو اندازه دیگر را به این ابزار اضافه کرده است.

طبق گزارش‌های موجود، اکنون کاربران می‌توانند تصاویر خود را در دو حالت پرتره با اندازه 1024در 1792 و حالت لنداِسکیپ یا افقی با اندازه 1792 در 1024 سفارشی‌سازی کنند. اضافه شدن این دو گزینه جدید در مایکروسافت دیزاینر امکان ساخت تصاویر خاص برای پس‌زمینه دسکتاپ، تصاویر برای ارائه در فایل پاورپوینت و موارد دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند.

مایکروسافت دیزاینر

مایکروسافت دیزاینر چیست و چه کاربردی دارد؟

مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer) یک ابزار طراحی گرافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر گرافیکی خیره‌کننده‌ای را برای پلتفرم‌های مختلف ایجاد کنید. با کمک دیزاینر، می‌توانید پست‌های گرافیکی برای رسانه‌های اجتماعی، دعوت‌نامه، کارت پستال دیجیتالی، آرم، بنرهای مخصوص سایت و مواردی از این دست را با کیفیتی فوق‌العاده و حرفه‌ای ایجاد کنید. همه این ویژگی‌های به صورت رایگان در دسترس همه قرار دارد.

لازم به یادآوری است که مایکروسافت اخیراً دو ویژگی کاملاً جدید دیگر را نیز برای ابزار طراحی تخصصی مبتنی بر هوش مصنوعی خود معرفی کرده بود. اواین مورد اضافه کردن قاب یا فریم با کمک ویژگی Frame Image بود که می‌تواند یک فریم شخصی‌سازی‌شده و ساخت هوش مصنوعی را به هر تصویری اضافه کند. مورد دوم، ویژگی جدید Collage Creator بود که به شما امکان می‌دهد تا ده عکس را به یک قاب اضافه کنید تا دیزاینر به‌طور هوشمندانه آنها را در یک طرح‌بندی مرتب کنار هم بچیند و درنهایت آنها را درون یک قاب  سفارشی قرار دهد. این دو ویژگی اکنون در وب سایت انگلیسی زبان Microsoft Designer برای همه کاربرانی که حساب کاربری مایکروسافت دارند، در دسترس است.

گفتنی است که مایکروسافت علاوه بر افزودن ویژگی‌های جدید به ابزار مایکروسافت دیزاینر، آنها را در محصولات و خدمات ویژه خود نیز ادغام می‌کند. برای مثال، در ماه آوریل، مایکروسافت از ادغام Designer در برنامه Windows Photos خبر داد که به کاربران اجازه می‌داد عکس‌های خود را با یک کلیک در این ابزار ویرایش کنند. در ماه می، نیز Designer مستقیماً در چت‌ها و کانال‌های برنامه تیمز (Teams) ادغام شد که به کاربران این امکان را می‌داد که در طول جلسات کاری خود، در صورت نیاز، تصاویری را نیز ایجاد کنند.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array