به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت هوش تجاری آمریکایی مایکرواستراتژی (MicroStrategy) به تازگی از خرید 1045 واحد بیت کوین دیگر به ارزشی بالغ بر 29.3 میلیون دلار (با قیمت هر واحد 28.16 دلار) خبر داده است. این خبر روز پنجم آوریل (16 فروردین) در توییتی توسط مایکل سیلور، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی منتشر شد. بر اساس این توییت، کل دارایی بیت کوین این شرکت در مجموع 140000 بیت کوین است که با میانگین قیمت 29803 دلار، به چیزی در حدود 12.6 میلیارد دلار می‌رسد.

این خبر یک نقطه عطف مهم برای این شرکت است زیرا موئد این واقعیت است که مایکرواستراتژی به سرمایه گذاری روی بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره ارزش ادامه می‌دهد.

مایکرواستراتژی

گفتنی است که مایکل همیشه از مدافعان سرسخت بیت کوین بوده و همیشه شرکت‌ها را به پذیرش بزرگترین ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی استراتژیک تشویق کرده است. سیلور بارها اعلام کرده است که بیت کوین امن‌ترین و مطمئن‌ترین منبع ذخیره ارزشی است که امروزه در بازارهای مالی وجود دارد و فرصتی منحصر به فرد در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد تا از دارایی‌های خود در برابر تورم محافظت کنند.

شرکت مایکرواستراتژی اخیراً بازپرداخت وام سیلورگیت (Silvergate) خود را به اتمام رسانده و در پایان ماه مارس حدود 6500 BTC خریداری کرده است. شایان ذکر است که این شرکت اولین خرید بیت کوین خود را در آگوست 2020 (مرداد 99) انجام داد و از آن زمان، به طور مداوم به سبد دارایی‌های خود افزوده است. آخرین خرید،ارزش مجموع بیت کوین متعلق به آن را به بیش از 12.6 میلیارد دلار می‌رساند که گواهی بر اعتماد فزاینده این شرکت به پتانسیل‌های بلندمدت این ارز دیجیتال است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

منبعcointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array