به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به گفته کریس امانی (Chris Amani)، مدیرعامل موقت ترا، آزمایشگاه‌های ترافرم با مانع بزرگی برای صعود روبه‌رو هستند، زیرا اتهامات مکرر علیه دو کوان دائماً مانع پیشرفت پروژه‌های مختلف آن در توسعه می‌شود.

در طی یک فضای توییتر در 20 جولای (29 تیر) با عنوان ترا کامیونیتی تاک (A Terra Community Talk)، امانی به چند کارمند ترا پیوست تا در مورد چالش‌های پیش رو برای حرکت رو به جلو ترا بحث کنند. این اتفاق اندکی پس از انتصاب امانی به عنوان مدیرعامل جدید ترا رخ داد، در حالی که مدیر عامل سابق، کوان، به مبارزه با مسائل حقوقی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد که اتهامات مکرر علیه کوان وجود دارد که او در حال حاضر در زندانی در مونته نگرو است و با احتمال استرداد به کره جنوبی یا ایالات متحده مواجه است، هر حرکتی که ترا اخیراً ایجاد کرده است را از بین برده است.

“هر بار که کمی پیشرفت می‌کردیم، اتهاماتی مطرح می‌شد یا چیزی که ما را از مسیر خارج می‌کرد.”

در 19 ژوئن (29 خرداد)، کوین تلگراف گزارش داد که کوان به دلیل تلاش برای ترک مونته نگرو با استفاده از پاسپورت جعلی کاستاریکا مجرم شناخته شد. او علیرغم اینکه به دادگاه گفته بود که از جعلی بودن گذرنامه اطلاعی نداشت، به چهار ماه زندان محکوم شد.

امانی درباره وضعیت کوان اظهار نظر کرد و گفت که تماشای آنچه در حال حاضر از سر می‌گذرد بسیار سخت است و ابراز امیدواری کرد که نام کوان پاک شود تا بتواند هر چه زودتر برگردد و شرکت کند.

با توجه به پیشرفت‌های فعلی ترا، امانی بیان کرد که شاید 9 پروژه مختلف در سطوح مختلف توسعه در ماه‌های آینده منتشر شود.

او اعلام کرد که هیچ توکن جدیدی با هیچ یک از این پیشرفت‌های جدید راه‌اندازی نخواهد شد، زیرا تمرکز بر این است که ابزار را به توکن اصلی خود یعنی ترا برگردانیم.

امانی تاکید کرد که این یک مانع بزرگ برای صعود خواهد بود، اما او معتقد است که این یک موقعیت منحصر به فرد در صنعت ارزهای دیجیتال نیست.

“این بازسازی آسان نخواهد بود. منظورم این است که در حال حاضر هیچ چیز در کریپتو آسان نیست.”

او توضیح داد که کمبود نقدینگی به این دلیل است که برنامه‌های مالی غیرمتمرکز باید با نرخ‌های بازدهی بدون ریسک رقابت کنند که در حال حاضر نسبتاً قانع‌کننده هستند.

او همچنین اذعان داشت که ترا در حال حاضر برای رقابت با دیگر پروژه‌های بلاکچین لایه 1 با مشکل مواجه است:

“علیرغم عدم فعالیت در کریپتو، با وجود بازار نزولی، همچنان از دیدگاه لایه 1 به شدت رقابتی است. هنوز تیم‌هایی با خزانه‌های بسیار بزرگ وجود دارند که می‌توانند به توسعه دهندگان پول زیادی بپردازند تا بتوانند روی بلاکچین خود بسازند.”

با این حال، او ادعا می‌کند که اکثر کارمندان، علیرغم جنجال‌هایی که این شرکت با آن مواجه بوده، ماندن در شرکت را انتخاب کرده‌اند.

او گفت: “ما توانستیم بخش بزرگی از تیم را که قبل از دپگ (depeg) شدن نیز اینجا بودند، نگه داریم.”

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array