به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اگر می‌پرسید که آیا می‌توان بدون سال‌ها تجربه و یا مدرک تخصصی دانشگاهی به شغل و درآمد خوب رسید، باید بگوییم بله. شما می‌توانید بدون اینکه شبانه‌روز کار کنید یا دائماً تحت استرس باشید، حقوق خوبی داشته باشید.

اما آیا کاری به نام کار انجام ندادن وجود دارد که درآمد خوبی داشته باشد؟ نه، وجود ندارد. در دنیا برای مشاغلی که در اینجا معرفی شده‌اند، به طور متوسط​​ سالانه حدود 50 هزار دلار یا بیشتر حقوق پرداخت می‌کنند و مهمتر از آن این مشاغل استرس پایینی دارند. چه به دنبال کار پاره وقت باشید و چه تمام وقت، در اینجا برخی از آسان‌ترین مشاغلی که درآمد خوبی دارند آورده شده است.

شغل های پردرآمد و آسانی که در دنیا درآمد خوبی دارند

1. آماردان

میانگین حقوق سالانه: 96,280 دلار

شرایط تحصیلی: فوق لیسانس

وظایف اصلی: آماردانان داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند و با استفاده از تکنیک‌های آماری به حل مسائل کمک می‌کنند. این متخصصان معمولاً برای شرکت‌های تحقیقاتی مهندسی کار می‌کنند.

2. اپراتور نیروگاه

میانگین حقوق سالانه: 94,790 دلار

شرایط تحصیلی: دیپلم دبیرستان

وظایف اصلی: اپراتورهای نیروگاه، ماشین آلات تولید برق را کنترل، راه‌اندازی و نگهداری می‌کنند. این کار به ابزارهای نظارتی برای حفظ ولتاژ و جریان برق و استفاده از تابلوهای کنترل برای تنظیم توزیع نیرو نیاز دارد. درست است که اگر مشکلی پیش بیاید، این شغل می‌تواند استرس زا باشد، اما این اتفاق نادر است.

3. طراحی فضای سبز

میانگین حقوق سالانه: 67,950 دلار

شرایط تحصیلی: لیسانس

وظایف اصلی: این شغل لزوماً «آسان» نیست و قطعاً به مهارت و آموزش شغلی بالایی نیاز دارد، اما برای افرادی که استعداد طراحی و عشق به فضای باز دارند، می‌تواند یک شغل سرگرم کننده باشد.

4. انسان شناس

میانگین حقوق سالانه: 61,910 دلار

شرایط تحصیلی: فوق لیسانس

وظایف اصلی: این شغل کم استرس بر مطالعه انسان متمرکز است. مردم شناسان معمولاً برای سازمان‌های تحقیقاتی، دولت یا شرکت‌های مشاوره کار می‌کنند و گاهی اوقات کارهای میدانی را در خارج از دفتر کار خود انجام می‌دهند.

5. کتابدار

میانگین حقوق سالانه: 61,190 دلار

شرایط تحصیلی: فوق لیسانس

وظایف اصلی: اگر عاشق کتاب و کمک به دیگران هستید، ممکن است دوست داشته باشید کتابدار باشید. کتابداران می‌توانند برای دولت، شرکت‌ها یا مدارس کار کنند و به مردم در یافتن اطلاعات مورد نیازشان کمک کنند.

6. مربی شخصی

میانگین حقوق سالانه: 65,324 دلار

شرایط تحصیلی: دیپلم دبیرستان

وظایف اولیه: اگرچه مدرک خاصی مورد نیاز نیست، اما دریافت گواهی در زمینه تناسب اندام یا تغذیه می‌تواند به پتانسیل درآمد بالاتر و پیشی گرفتن از میانگین حقوق کمک کند. اگر شما فردی هستید که عاشق گذراندن وقت در باشگاه و مراقبت از سلامت جسمانی خود هستید، می‌توانید در راهنمایی دیگران برای رسیدن به اهداف تناسب اندام نیز کمک کنید.

7. مدیر ساختمان

میانگین حقوق سالانه: 59,230 دلار

شرایط تحصیلی: دیپلم دبیرستان

وظایف اصلی: مسئولیت اصلی مدیر ساختمان نشان دادن ملک به مستاجران احتمالی، جمع‌آوری اجاره و ترتیب تعمیرات و سایر خدمات مدیریت ساختمان است. اگر گردش مالی زیادی ندارید، این می‌تواند کار بسیار آسانی باشد.

8. محقق نظرسنجی

میانگین حقوق سالانه: 59,740 دلار

شرایط تحصیلی: فوق لیسانس

وظایف اولیه: پژوهشگران نظرسنجی، پرسشنامه‌ها را طراحی و پس از جمع‌آوری اطلاعات، داده‌ها تجزیه و تحلیل می‌کنند. آنها می‌توانند در محیط‌های مختلفی از جمله شرکت‌های تحقیقاتی، سازمان‌های نظرسنجی، شرکت‌ها، کالج‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی کار کنند.

9. خدمه پرواز

میانگین حقوق سالانه: 61640 دلار

شرایط تحصیلی: دیپلم دبیرستان

وظایف اصلی: بسته به اینکه آیا شما شرایط اضطراری در پرواز داشته باشید یا مسافران چطور رفتار کنند، این شغل می‌تواند اندکی استرس زا باشد. در عوض، شما می‌توانید به عنوان بخشی از کار سفر کنید.

10. تکنسین توربین بادی

میانگین حقوق سالانه: 56,260 دلار

شرایط تحصیلی: فوق لیسانس

وظایف اصلی: این کار مطمئناً برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند مناسب نیست و به نصب، نگهداری و تعمیر توربین‌های بادی مرتبط است. در واقع شما اغلب خارج از منزل، در فضاهای محدود و در ارتفاعات بالا کار می‌کنید.

11. توسعه دهنده وب

میانگین حقوق سالانه: 78,300 دلار

شرایط تحصیلی: لیسانس

وظایف اصلی: توسعه دهندگان وب، سایت‌ها را طراحی و ایجاد می‌کنند. آنها می‌توانند خوداشتغال باشند یا برای یک شرکت خاص کار کنند. به گزارش U.S. نیوز، این شغل دارای سطح استرس پایین و همچنین انعطاف پذیری بالایی است.

12. باستان شناس

میانگین حقوق سالانه: 61,910 دلار

شرایط تحصیلی: فوق لیسانس

وظایف اولیه: باستان شناسی عشق به تاریخ و اشتیاق به کاوش را در خود دارد. باستان شناسان بقایای حیوانات و انسان‌ها و مصنوعات را بررسی و نگهداری می‌کنند و از یافته‌های خود برای آگاهی از تاریخچه و عادات زندگی این موجودات از دوران پیشین استفاده می‌کنند.

13. مترجم

میانگین حقوق سالانه: 58,400 دلار

شرایط تحصیلی: لیسانس

وظایف اصلی: مترجمان اطلاعات را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه می‌کنند و در محیط‌هایی کار می‌کنند که شامل مدارس، بیمارستان‌ها، دادگاه‌ها و مراکز کنفرانس می‌شود. بسیاری از مترجمان دور کار هستند. اگر در حال حاضر به دو زبان یا بیشتر، روان صحبت می‌کنید، این یک کار کاملاً بدون استرس است که می‌توانید به راحتی در خانه خود انجام دهید.

14. متخصص سمعک

میانگین حقوق سالانه: 59,960 دلار

شرایط تحصیلی: دیپلم دبیرستان

وظایف اصلی: متخصصان سمعک آزمایش‌های شنوایی را انجام می‌دهند، نتایج آزمایش را تفسیر و قالب‌های گوش را انتخاب می‌کنند تا سمعک‌ها را برای مشتریان انتخاب کنند. این یکی از معدود مشاغل بهداشتی است که می‌توانید فقط با یک دیپلم دبیرستان صاحب آن شوید.

15. نقشه برداری

میانگین حقوق سالانه: 68,900 دلار

شرایط تحصیلی: لیسانس

وظایف اصلی: نقشه بردار یک طراح حرفه‌ای است. این شغل معمولاً به مدرک لیسانس در نقشه کشی، جغرافیا یا نقشه برداری نیاز دارد.

سخن نهایی

اگر در حال حاضر به دنبال شغل جدیدی هستید، یکی از مشاغل آسان و پردرآمد که در اینجا معرفی شده می‌تواند گزینه خوبی باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که «آسان» ذهنی است و آنچه برای شما راحت و آسان به نظر می‌رسد ممکن است برای دیگران چندان ساده نباشد.

منبع: gobankingrates

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array